Mateu Alemany considera vital incrementar els ingressos atípics.

TW
0

El president Mateu Alemany i el gerent Pere Terrasa, en el seu intent d'incrementar al màxim els ingressos anomenats atípics, tenen planificada l'obertura d'un restaurant temàtic, dedicat i decorat amb motius referents al Reial Mallorca. En aquest sentit, està prevista la instal·lació de grans panells a les parets amb fotografies dels moments més importants de la història del club "els ascensos, les finals de la Copa del Rei, la final de la Recopa, la participació a la Lliga de Campions...". A més, s'instal·larà una pantalla gegant de televisió en què, de manera constant, s'hi podran veure partits del Reial Mallorca. La idea dels responsables del club és que, durant la setmana, acudeixin al migdia al restaurant temàtic els treballadors de la zona del polígon, i que ja a l'horabaixa siguin els seguidors mallorquinistes els qui omplin el local. L'ambient, durant els dies de partit, seria ben distint, així com el tipus de menjar que s'oferiria.

La Comissió de Govern de l'Ajuntament de Palma aprovà ahir a instàncies de la gerència d'Urbanisme autoritzar el Reial Mallorca perquè pugui «executar les obres de reforma i ampliació de la planta baixa del nucli vertical nord-oest d'accés al recinte de Son Moix, per a la seva utilització com a local». El primer restaurant temàtic que inaugurarà el Reial Mallorca servirà d'experiència pilot i, d'acord amb els seus resultats, el club estudiaria la possibilitat d'obrir nous centres, tant a Palma com a distints indrets de la part forana.

Les obres que el Reial Mallorca ha de dur a terme als baixos de Son Moix no són gaire complicades i en aquest sentit un responsable del club assegurà a Diari de Balears que confien que en el termini màxim d'un mes i mig les obres estiguin del tot enllestides. El Reial Mallorca ha invertit en l'adecuació del local per a la instal·lació del restaurant uns seixanta milions de pessetes. Els responsables de l'entitat pretenen que, tal com han fet amb el nom «sa botiga del Mallorca», que figura als centres on es venen productes del club, ja sigui a les botigues pròpies com als centres de Carrefour o Alcampo, el restaurant tengui també un nom propi, que es troba ara en procés de ser registrat.

En aquest sentit, el restaurant que en un futur s'obrirà a la ciutat esportiva Antonio Asensio comptaria així amb idèntic nom del que s'inaugurarà en un temps màxim d'un mes i mig a l'estadi. El Reial Mallorca continua amb l'obertura del primer restaurant temàtic amb la política d'increment dels ingressos atípics iniciada pel club i que pretén ara rellançar amb la contractació de Miquel Rubí com a nou director comercial de l'entitat. El Reial Mallorca negocia ara mateix l'obertura de noves botigues per a la venda de productes a centres comercials com Decathlon.