Pòrtol: any nou, crisi superada
Els de Vallín reforcen la seva moral després de la victòria a Màlaga
Palma08/01/02 0:00
Ja ha passat el pitjor. El Festival Park Pòrtol no ha pogut començar l'any 2002 de millor manera: ha sortit de la seva crisi de resultats per la porta gran, és a dir, derrotant el quart classificat de la Superlliga espanyola, el PTV Telecom Màlaga. Després d'un desembre més aviat negre, el descans nadalenc sembla haver aclarit les idees dels jugadors que dirigeix José Aurelio Delgado Vallín, que dissabte varen sortir a la pista del Municipal de Pizarra de Màlaga disposats a fer-se el millor regal de Reis: recuperar la confiança en el grup dins d'un dels pavellons més difícils de la màxima categoria.
També a Illes Balears
- Bleda Runner, el distòpic muntatge audiovisual de Raphel Pherrer que parla de la situació de massificació turística que viu Mallorca
- El Pi, altres partits locals i independents preparen «una gran coalició mallorquinista» en vistes a les properes eleccions
- Ja es pot comprar la camiseta de les seleccions de futbol de les Illes Balears
- El PSIB calcula que amb el decret turístic del PP-Vox «27.000 habitatges de lloguer vacacional ja no es revertiran per a residents»
- La ‘germana’ sahrauí de Galmés
Sense comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
De moment no hi ha comentaris.