Carlos: «Del Madrid ens preocupen fins els qui queden a la graderia»

La plantilla lamenta l'eliminació, però afronta amb motivació el partit davant els blancs

TW
0

La plantilla del Reial Mallorca va viure ahir la dura ressaca de l'eliminació de la Copa. Els jugadors de Sergio Kresic feren feina a Son Bibiloni amb la ment posada ja en el transcendental partit de diumenge davant el Reial Madrid a Son Moix, però sense oblidar el mal paper que va fer l'equip davant el Còrdova. Carlos Domínguez va tenir despús-ahir la possibilitat d'encapçalar la remuntada del Mallorca davant el conjunt andalús perquè va ocupar plaça de titular a la davantera, però, com la resta dels seus companys, va desaprofitar una nova oportunitat d'arribar lluny en una competició. El jugador sevillà no va tenir problemes per reconèixer que l'equip està tocat després de l'eliminació de la Copa del Rei, però assegurà que estan provant de canviar el xip per rebre el Reial Madrid diumenge en partit de Lliga.

«Els jugadors no ens trobam gens bé després d'una derrota com aquesta, però tenim clar que hem d'oblidar ràpidament el partit del Còrdova i centrar-nos ja en el Reial Madrid», va explicar. Carlos va fer un bon partit i es va mostrar molt voluntariós, com sempre, però no va tenir sort amb el gol. De fet, considerà que si l'equip hagués «transformat en gol totes les ocasions que va tenir», ara s'estaria parlant de la classificació del Mallorca per a quarts de final. «No vaig partir content del camp, com és lògic, però almenys ho intentàrem i creàrem moltes oportunitats de gol, cosa que és molt difícil avui dia en el món del futbol», continuà Carlos. Què va faltar, docs, per què Carlos marcàs algun gol? «Que em tocassin amb una vareta màgica», respongué el jugador andalús en clau d'humor.

Diumenge trepitjarà la gespa de Son Moix un Reial Madrid que està en ratxa, tot i els problemes que va patir dimarts enfront del Nàstic de Tarragona, també en partit de vuitens de final de la Copa del Rei. El Mallorca, almenys ho sembla, no arriba en un bon moment a aquest transcendental partit, no tan sols per la categoria del rival, sinó per la dificultat d'aturar d'una vegada la mala ratxa de resultats i evitar, així, caure en zona de descens. La plantilla vermellenca ja està totalment concentrada en el Reial Madrid, però caldrà molta concentració i moltes més coses per aconseguir que els tres punts quedin a Palma diumenge que ve. Segons Carlos, «del Madrid ens preocupa tot, fins i tot els qui quedin a la graderia, perquè té la millor plantilla del món».

L'exjugador del Sevilla garantí que el conjunt que entrena Sergio Kresic sortirà al camp a mossegar el rival: «A ningú no li passa pel cap sortir relaxat en un partit davant el Reial Madrid. És més, el Mallorca ha demostrat que quan juga enfront d'equips grans també pot tirar els partits endavant». El Reial Mallorca necessita urgentment la victòria, sigui quin sigui el rival de diumenge. Per aquest motiu, Carlos sacrificaria el bon joc a una victòria ajustada. El sevillà prefereix «jugar malament i guanyar» que no crear moltes ocasions i no obtenir els tres punts, encara que sigui «arribar una sola vegada a porta i marcar només un gol».