John Ruiz manté la seva corona
El porto-riqueny s'imposà per segona ocasió a Evander Hollyfield
El porto-riqueny John Ruiz aconseguí retenir la corona de campió mundial dels pesos pesants, versió Associació Mundial de Boxa (AMB), després d'empatar en els punts amb el reptador nord-americà Evander Holyfield, en un combat disputat ahir matinada a Mashantucket, Connecticut. Ruiz, de 29 anys, va guanyar per segona ocasió el seu obstinat rival i ara té unes estadístiques de 37-4-1, mentre que Hollyfield deixa el seu full de números en 37-6-2.
També a Illes Balears
- Bleda Runner, el distòpic muntatge audiovisual de Raphel Pherrer que parla de la situació de massificació turística que viu Mallorca
- El Pi, altres partits locals i independents preparen «una gran coalició mallorquinista» en vistes a les properes eleccions
- Ja es pot comprar la camiseta de les seleccions de futbol de les Illes Balears
- La ‘germana’ sahrauí de Galmés
- El PSIB calcula que amb el decret turístic del PP-Vox «27.000 habitatges de lloguer vacacional ja no es revertiran per a residents»
Sense comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
De moment no hi ha comentaris.