CELTIC 0
VALÈNCIA: Cañizares, Curro Torres, Ayala, Pellegrino, Carboni, Angulo, Albelda, Aimar, Vicente, Carew i Sánchez.
Djukic per Ayala (min. 43), Mista per Sánchez (min. 65) i Salva Ballesta per Aimar (min. 85).
CELTIC DE GLASGOW: Douglas, Mjallby, Balde, McNamara, Crainey, Lambert, Lennon, Moravcik, Petrov, Larsson i Hartson.
Petta per Moravcik (min. 55) i Sylla per Hartson (min. 80).
ÀRBITRE: Domenico Messina (Itàlia). Amonestà Aimar per part del València i Balde i Hartson per part del Celtic.
GOL:
1-0: minut 73, Vicente.
El València s'imposà per 1-0 al Celtic de Glasgow en partit disputat a Mestalla i corresponent al partit d'anada dels setzens de final de la Copa de la UEFA. Començà dominant totalment el conjunt de Rafa Benítez, però sense gaire profunditat. La primera ocasió del partit fou per a Aimar en un llançament de falta que sortí fora per poc als nou minuts. A partir del quart d'hora, el joc baixà i la pilota travessava el cercle de mitjan camp una vegada i una altra. Els britànics desaprofitaren la seva única ocasió d'aquesta primera part quan Hartson, des de l'àrea petita, xutà sol i el reaparegut Cañizares va fer una aturada espectacular en dos temps. El València recuperà el to del joc en els darrers minuts del primer període, però Carew i Sánchez no estigueren encertats en els darrers metres.
A la represa sortí decidit, el conjunt txe, a assetjar la porteria de Douglas i el noruec Carew envià una pilota al travesser als deu minuts. Només es jugava en camp escocès, perquè el conjunt d'O'Neill renuncià a l'atac i donava per boníssim l'empat a zero. La impressió era que costaria marcar el primel gol però que, una vegada fet, el València jugaria més tranquil i possiblement n'arribarien més que donarien la tranquil·litat necessària per al partit de tornada.
El gol es torbà a arribar, però finalment Vicente, l'ídol de Mestalla, en el minut 73 de joc, trencà l'empat a zero inicial amb un fort xut des de fora de l'àrea, en una jugada d'estratègia en la treta d'una falta. Les ocasions per ampliar la diferència i sentenciar l'eliminatòria se succeïen, però ahir no va ser la nit dels davanters valencianistes i la xiulada final de l'àrbitre Messina certificà el curt resultat per a l'equip valencià, que haurà de patir a Glasgow per superar l'eliminatòria.
Sense comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
De moment no hi ha comentaris.