Luque i Lopo s'enfrontaran novament a Montjuïc.

TW
0

El Reial Mallorca té una bona oportunitat avui horabaixa (17.00, PPV) de mantenir la seva bona ratxa de resultats a l'estadi Lluís Companys de Barcelona contra un Espanyol que arriba després d'una duríssima setmana plena de polèmiques. Els tres punts en joc podrien ser definitius per a la recuperació de l'equip vermellenc, que amb Sergio Kresic a la banqueta només ha perdut un partit (a Pamplona). Tots dos equips tenen 14 punts i aspiren a pujar a la zona mitja de la taula i a posar-se a tir de les places que donen accés a la UEFA.

Fernando Niño continua lesionat, però Olaizola tornarà al centre de la defensa, acompanyant Nadal i Siviero, que varen tenir una bona actuació contra la Reial Societat. Marcos, segurament, ocuparà la posició de pivot en detriment de Paco Soler, i Riera podria entrar a la mitja punta esquerra substituïnt Veljko Paunovic. Fatih encara no ha tornat de Turquia, mentre que Ibagaza i Engonga no han acabat el seu procés de recuperació. Sí que podrà ser-hi Vicente Fernández, que s'ha recuperat just per tenir l'oportunitat de jugar uns minuts contra l'equip on va militar abans de marxar al Lleida.

La història recent està amb el Mallorca: dues victòries a les dues darreres temporades a l'estadi de Montjuïc (1-2 i 0-1). Però no només els darrers resultats són una dada a favor, també ho és el temporal de polèmiques que ha acompanyat aquesta setmana la pluja i el vent al club blanc-i-blau. Els locals no comptaran amb Miguel Àngel Benítez, que divendres va criticar molt durament el cos tècnic i en conseqüència ha estat apartat de l'equip; Òscar Garcia, que s'enfrontà amb els serveis mèdics del club, tampoc no ha entrat a la convocatòria; Morales, Argensó i Rotchen, tots tres sancionats, i Toni Velamazán tampoc no jugaran.

Aquestes baixes provocaran que Paco Flores configuri una defensa inèdita: Soldevilla i Lopo com a centrals, Ricardo Cavas al lateral esquerre i Fran al lateral dret. El mitja punta del filial, Raúl Vates, tindrà la seva gran oportunitat de debutar, però serà al costat d'Àlex Fernández al doble pivot. Reapareixerà com a titular després d'una lesió que li ha fet perdre tot l'inici de temporada Roger García, que ja jugà uns minuts a Vitòria i que ocuparà la banda esquerra del mig del camp, deixant a la banqueta el jugador del planter Iván Díaz. A la dreta, Quique De Lucas i a l'atac potser una altra sorpresa: David Aganzo té tots els números per formar parella amb Raúl Tamudo, i Martín Posse quedaria a la banqueta amb Palencia.