Sergio Kresic convida Fatih a deixar el Mallorca

El tècnic assegura que l'equip viatja a Barcelona amb la clara intenció d'aconseguir el triomf

Kresic qualificà ahir l'Espanyol de Paco Flores com un equip jove i dinàmic.

TW
0

On és Fatih? El defensa internacional turc havia de presentar-se ahir dematí a l'entrenament del Reial Mallorca, però no hi acudí. Sergio Kresic, a la roda de premsa posterior a l'entrenament, li obrí la porta del club i assegurà que «no compt amb ell». Ahir, un representant del Galatasaray es desplaçà fins a les oficines del Reial Mallorca a l'estadi de Son Moix i va fer una oferta pel defensa turc. Alemany no ha pres encara una decisió, però el més probable és que la setmana que ve es tanqui la sortida de Fatih del Mallorca. L'emissari del conjunt turc confirmà que el jugador tenia prevista la seva arribada a Palma ahir a la nit. «Aquí només hi ha els jugadors que se senten involucrats amb el Mallorca, que tenen esperit d'equip, de club, el que no sent això, millor que no hi sigui», digué Kresic referint-se a Fatih.

D'altra banda, i fent referència al partit de demà davant l'Espanyol, Sergio Kresic afirmà que el Mallorca jugarà a Montjuïc amb la clara intenció de «fer les coses bé i guanyar». Kresic continua tenint problemes a l'hora de confeccionar la convocatòria, ja que Engonga, Fernando Niño, Ibagaza i Cristian Díaz encara no es troben en condicions de jugar. La llista de lesionats s'ha incrementat aquesta setmana amb Velko Paunovic, mentre que Kresic recupera Vicente, Biagini i Olaizola.

Així les coses, la llista d'expedicionaris queda conformada per Leo Franco, Miki, Campano, Miquel Soler, Siviero, Carlos, Biagini, Etoo, Olaizola, Paco Soler, Àlvaro Novo, Marcos, Luque, Miquel Àngel Nadal, Vicente, Riera, Robles i el defensa del Mallorca B Herrero. Herrero, que encara no ha debutat amb el filial per culpa d'una lesió, assegurà que «per mi ha estat una gran sorpresa figurar a la convocatòria, perquè no m'ho esperava».

Quant al possible onze titular, Kresic res no va dir, malgrat que s'espera que l'únic canvi respecte de la formació que superà la Reial Societat sigui el retorn d'Olaizola en el lloc de Paco Soler. Kresic, sobre l'Espanyol, assegurà que es tracta d'un conjunt «dinàmic, ràpid i amb gent jove», qualitats que el Mallorca ha d'intentar superar «amb molta feina des del primer minut i fins al final».

Nombroses novetats a la llista de Paco Flores
La convocatòria de l'Espanyol per al partit davant el Mallorca és plena de novetats per les baixes per sanció del porter Argensó, el defensa Rotchen i el migcampista Morales. El davanter Martínez i el defensa García també han quedat fora de la llista, com Òscar García, malgrat que aquests casos han estat per decisió tècnica. Això no obstant, Flores recupera per a aquest matx el defensa Lopo, el migcampista Munteanu i els davanters Aganzo i Palencia. La llista és la següent: Mora, Miranda, Fran, Marc, Soldevilla, Lopo, Catalá, Ricardo, Alex, Vates, Roger, Iván Díaz, Munteanu, De Lucas, Tamudo, Posse, Aganzo i Palencia.