Alemany: «Ara tindrem temps de recuperar-nos»

El president del club creu que «vénen tres setmanes tranquil·les»

TW
0

El president del Reial Mallorca, Mateu Alemany, va mostrar la seva cara més optimista després de la victòria vermellenca contra el Panathinaikos a Son Moix, la tercera en aquesta primera fase de la Lliga de Campions. Alemany assegurà que aquesta victòria donarà molta moral a un equip que als darrers partits havia encadenat una ratxa molt negativa: «Aquest triomf ens donarà una miqueta de moral. Realment, era un bon moment per guanyar perquè, tot i que el conjunt grec ja venia classificat, el partit es podria complicar». Per tant, el president es mostrà «satisfet perquè es jugarà la Copa de la UEFA i, de fet, és el que intenten fer molts equips d'Espanya durant tota la temporada».

El president vermellenc va voler comentar també el canvi tàctic defensiu que va fer ahir Sergio Kresic. L'equip feia anys que no jugava amb un esquema de cinc defenses. «La darrera vegada que havíem jugat amb cinc darrera va ser a Vallecas, confirmà Alemany, però matisà que «en el fons, els sistemes només estan en funció d'allò que cerca l'entrenador». Sobre el tècnic serbi, Mateu Alemany afirmà que «encara no ha tingut gaire temps per aplicar les seves idees, però ara podrà recordar a tots els jugadors qui són i tot el que han fet fins el moment».

Ara, el Mallorca tindrà tres setmanes en les quals només hi haurà partits de la Lliga espanyola: «Vénen tres setmanes amb un poc de tranquil·litat, que ja mos tocava. Després d'un mes i mig molt dur, ara tenim temps per recuperar els jugadors a nivell físic i psicològic». Com a repàs del somni mallorquinista a la millor competició del món, el president Alemany explicà: «Hem estat molt irregulars. Les nostres opcions es varen perdre el dia del Schalke. Ha quedat demostrat que s'han de matxucar els partits a casa. Al final hem fet nou punts, però no han estat suficients. Hem quedat per damunt del segon de la lliga alemanya, i aquest és un resultat que no es pot menysprear».