TW
0

Un Sergio Kresic de cara llarga i posat de resignació, comparesqué a la sala de premsa de l'estadi d'El Sadar per fer la seva valoració sobre el matx en què el seu equip acabava de caure derrotat davant l'Osasuna. El tècnic mallorquinista explicà en primer lloc que «el que hem fet avui (per ahir) no té cap explicació, de tota manera aquí no hi ha ningú que pateixi de càncer, no hi ha cap malalt. Hem de treballar molt, treballar amb urgència i hi ha un gran camí per recórrer».

Va ser especialment significativa la resposta que va fer Kresic a la pregunta de quines sensacions havia experimentat durant el partit: «hi ha molts problemes, es veuen més de prop que d'enfora, però m'estim més guardar-me les sensacions per a mi» i tornà a insistir que «cal treballar molt, rentar el cap i posar molts de sentits en cada entrenament. No vull aprofundir-hi més, ja parlaré amb els futbolistes i no vull airejar allò que pens profundament».

El tècnic no volgué fer sang en els seus comentaris sobre els jugadors: «Hi ha un grup de futbolistes que jo respect tant quan guanyen com quan perden», però afegí que «després de la passada temporada en què es va fer una brillant campanya, ara s'ha perdut l'humilitat i s'ha de recuperar».

El tècnic croat insistia en la introducció a les seves respostes que no hi ha fórmules ni varetes màgiques per sortir de la situació a què s'ha arribat, sinó que només es pot treballar per corregir errades: «hem d'estar més organitzats, tenir més idees en atac i fer feina per millorar en tots els aspectes que fallen», també digué que «som a la part baixa de la classificació per mèrits propis, perquè ens ho mereixem».