TW
0

L'estrena de Zinedine Zidane en competició europea amb la samarreta del Reial Madrid serà un important reclam perquè avui el Santiago Bernabéu (20-45, TVE-1) registri una magnífica entrada. L'altre al·licient per a l'afició madridista serà el retrobament amb un altre dels seus ídols, Fabio Capello, tècnic de l'equip rival, la Roma. El conjunt romà cercarà una victòria que certifiqui la seva classificació per a la segona ronda, mentre que el Reial Madrid haurà de passar un nou test de joc i, sobretot, de resultats.

Després de complir els seus quatre partits de sanció, Zidane torna a la competició estrella, on té moltes ganes de triomfar "ja hi ha perdut dues finals" i que es va convertir en un dels motius pels quals va fitxar pel Reial Madrid, l'equip que ha aconseguit guanyar la Lliga de Campions dos cops els darrers quatre anys. «Estic molt content de jugar la Champions amb el Reial Madrid. Duc tres o quatre anys sense jugar aquesta competició i això és massa temps per a mi», va comentar l'estrella francesa. Si Zidane brilla, la transcendència del partit podria quedar en un segon pla: el Madrid és a només un punt d'assegurar-se la primera posició i encara queden dos partits.

La bona trajectòria europea relaxa i tranquil·litza jugadors i cos tècnic, encara que no es vulgui fer aquesta impressió en el terreny de joc i sí sortir disposats a fer que l'afició gaudeixi, i més després de les penúries que l'equip està passant a la Lliga espanyola. Per al partit d'avui, Vicente del Bosque té les baixes assegurades de Flávio, Iván Campo, Karanka, Geremi i Sávio. Solari, en canvi, s'ha recuperat de la seva sobrecàrrega a la cama esquerra. La convocatòria d'Iván Helguera, que disposarà dels primers minuts de joc des de la seva lesió a la Supercopa amb vista al partit del Vila-real, en el qual no hi seran ni Hierro ni Makelele per sanció.

El partit serà el del retrobament de Capello i Panucci amb el seu antic estadi. El lateral no va poder ser inscrit a temps per disputar la Lliga de Campions, però ha viatjat amb l'expedició italiana. La Roma té la baixa del davanter Vincenzo Montella, que no s'ha recuperat de les molèsties que patia al genoll dret, encara que la resta del bloc es troba en perfecte estat físic.