Jordan enlluerna davant Miami

Conduí els Wizards a la victòria anotant 18 punts en 12 minuts

TW
0

Michael Jordan va millorar molt la seva imatge en el segon partit des de la seva tornada a les pistes de la millor lliga del món, l'NBA. Air Jordan va anotar 18 punts en els 12 minuts en què va estar en pista. L'aler dels Washington Wizards va contribuir decisivament a la primera victòria del seu equip en aquesta pretemporada sobre Miami Heat (79-99). L'exjugador dels Chicago Bulls va anotar 7 de 10 cistelles de dos punts, a més de 4 tirs lliures de 4 intents. Jordan, que va jugar com a escorta, va poder superar en repetides ocasions els seus rivals Davis i Alonzo Mourning, que va intentar frenar-lo sense gaire encert. Un altre dels protagonistes del partit va ser Richard Hamilton, que també va anotar 18 punts, mentre que el també company de Jordan Courtney Alexander hi va contribuir amb 17 punts.

Per part de Miami, Sam Mack va ser el líder de l'equip i també va acabar amb una anotació de 18 punts, mentre que Mourning va anotar 15 punts, que no varen servir per a res al seu equip. Jordan, que havia tornat a les pistes aquesta setmana en un partit davant els Detroit Pistons, havia rebut crítiques i elogis després de la seva primera actuació de pretemporada: 8 punts en 17 minuts. Al costat de comentaris de congratulació pel retorn de la gran estrella, se sentiren veus contràries per la poca anotació de l'exjugador dels Chicago Bulls i per la seva suposada pèrdua de facultats.

La matinada d'ahir, però, el millor jugador de tots els temps va signar una actuació brillant i que, a més, va ser decisiva per a la victòria del seu equip, amb la qual cosa deixà clara la seva qualitat i demostrà que amb partits pot tornar a ser l'estrella que va enlluernar el món del bàsquet en la dècada dels 90. No tan sols gran part del món del bàsquet celebra la tornada de Jordan, sinó també els seus companys, que asseguren que aprenen cada dia al costat del jugador. «Michael ens dóna molta alegria i ens ensenya coses noves tots els dies», va assegurar el seu company Hamilton, que va afegir: «Sempre vaig somiar a jugar contra elll quan era petit, però ara és molt millor tenir-lo com a company en la realitat».