El Mallorca cerca una sortida a la crisi

El conjunt de Krauss visita un Barcelona que va bé, però que té nombroses baixes

La derrota davant el Vila-real ha encès el llum d'alarma al Mallorca. | T.M.

TW
0

El Reial Mallorca posarà en escena la seva esquizofrènica temporada avui vespre al Nou Camp, visitant un Barcelona que acudeix a la cita replet de baixes i immers en la polèmica, una altra més, amb la seva estrella, Rivaldo. El conjunt de Bernd Krauss es troba amb un peu a la segona fase de la Lliga de Campions, i en zona de descens a la competició domèstica. Els mateixos protagonistes han reconegut obertament que els està costant horrors compaginar les dues exigents competicions. Un equip amb dues cares, que ha fet una crida a la unitat de tots els jugadors per treure endavant la crisi. Però no serà gens fàcil. Per començar, Ariel Ibagaza encara continua de baixa, per la qual cosa els problemes ofensius tenen tota la pinta de repetir-se.

Per si no fos suficient, l'únic home que creava perill en absència de l'argentí, Etoo, va ser expulsat diumenge per insultar l'àrbitre. El davanter fou sancionat ahir amb dos partits i el club, que ha demanat la suspensió cautelar del càstig, no sabrà fins avui migdia si el Comitè Espanyol de Disciplina Esportiva ho accepta. A més, una altra baixa significativa és Leo Franco, encara convalescent de la ruptura muscular, i serà Miki l'ocupant de l'arc al Nou Camp, amb el porter del filial Alberto a la recambra. Amb Vicente (lesionat) i Fatih (amb la seva selecció) també absents, Bernd Krauss no ha tingut més remei que convocar aes dos joves valors de la pedrera mallorquinista Albert Riera i Julián Robles, ambdós, sobretot aquest darrer, defenestrats pel tècnic.

Les novetats que s'apunten a l'onze que botarà avui vespre a Barcelona són del mig camp cap envant. Així, Novo se situarà a l'esquerra, mentre que Campano ocuparà la dreta, enviant Cristian Díaz a la banqueta. A la mitja punta, en comptes d'Etoo, serà Paunovic qui tindrà la seva oportunitat en la seva posició natural. De la seva banda, el Barcelona no s'atura de tenir problemes. Les matemàtiques indiquen que el funcionament a la Lliga és molt bo, però el joc i les decisions de Rexach indignen la capital catalana.

La darrera d'elles, deixar Rivaldo fora de la convocatòria pel partit contra la Reial Societat, també ha emprenyat molt l'estrella brasilera, que es va fer 12.000 quilòmetres per res, ja que ha hagut de tornar al seu país. El Barça tampoc podrà comptar amb jugadors importants com Overmars, Rochemback, Christanval, Reiziger,...Rexach ha hagut de convocar Oleguer i Motta, del filial. Almenys, Saviola serà titular contra un Mallorca que vol mostrar la seva millor cara.