0 Leo Franco (1), Olaizola (1), Fernando Niño (1), Miquel Àngel Nadal (1), Cristian Díaz (1), Engonga (1), Marcos (1), Campano (2), Miquel Soler (1), Luque (0) i Etoo (2).
Àlvaro Novo (1) substituí Miquel Soler en el minut 59, Paunovic (1) entrà per Engonga en el minut 70 i Carlos (1) suplí Campano en el minut 80.
Kike (3), Geli (1),Coloccini (2), Téllez (2), Llorens (1), Ibón Begoña (1), Pablo (1), Astudillo (2), Jordi Cruyff (1),Magno (1) i Rubén Navarro (1).
Witschge (1) substituí Jordi Cruyff, lesionat, en el minut 46, Mara (1) entrà per Ruben Navarro en el minut 57 i Turiel (1) suplí Magno en el minut 69.
Rafael Ramírez Domínguez (1) del Comitè Andalús. Moral Navarrete i Àlvarez Moreno exerciren d'àrbitre asistent, mentre que el valencià Campos Andreu fou el quart àrbitre. Amonestà amb targeta groga Vicente Engonga en el minut 50 i Kike en el minut 90. Expulsà el visitant Pablo en el minut 55, després que el capità del conjunt basc es dirigís al col·legiat protestant un possible fora de joc de Luque.
En els prolegòmens del partit es guardà un minut de silenci en memòria de les víctimes dels atemptats terroristes dels Estats Units. Un total de 15.231 espectadors presenciaren el partit en directe, deixant en taquilla 3.389.400 pessetes. Alguns aficionats abandonaren l'estadi abans que l'àrbitre assenyalàs el final del partit. A la conclusió dels noranta minuts es pogueren escoltar alguns xiulets de protesta cap el joc del Reial Mallorca.
MALLORCA:0ALABÈS:ÀRBITRE:INCIDÈNCIES:
Un puntet. El Mallorca empatà (0-0) davant l'Alabès en un partit que els homes de Krauss just dominaren amb claredat quan el conjunt basc de Mané es quedà amb deu homes sobre el terreny de joc en el minut 55. Quin panorama! El partit encara no ha començat i, mentre un aficionat "amb la camiseta del madridista Guti passada" agafa el seu seient, l'andalús Ramírez Domínguez assenyala l'inici del partit. Hi ha motius de preocupació, ja que l'eufòria del triomf davant l'Arsenal encara és recent, i la baixa d'Ibagaza sembla molt complicada, pràcticament impossible, de cobrir. L'alineació fa pensar que serà l'italoargentí Cristian Díaz l'amo de la banda esquerra al centre del camp. Idò, no. Just posicionar-se els futbolistes sobre el terreny de joc ja es pot veure que Cristian Díaz ocupa el lateral esquerra, mentre que és Miquel Soler l'encarregat de suplir Ibagaza. El veterà futbolista català atresora qualitat, però és una evidència que el seu joc, les seves habilitats, res tenen a veure amb les del migcampista argentí.
El partit comença amb una clara oportunitat del Mallorca que Etoo, després d'una clamorosa errada de Coloccini, no sap transformar en gol. Mallorca i Alabès mantenen una dura batalla en el centre del camp, sense que cap dels dos conjunts aconsegueixi imposar-se amb claredat al rival. Poc després que es compleixi el primer quart d'hora, Astudillo sembra de pànic Son Moix, quan estavella la pilota a la part exterior de la xarxa. El partit, aleshores, ja té en l'Alabès un clar dominador El conjunt basc guanya el duel en el centre del camp, malgrat que el Mallorca, sempre perillós al contracop, pot marcar en qualsevol errada. L'Alabès mou la pilota de banda a banda, d'aquí cap allà a l'espera de la millor ocasió per superar la defensa mallorquinista. Els homes de Krauss, amb la pilota als peus, cercaven Ibagaza, però era a la graderia. Falta un passador, l'home que entregui la pilota a Luque i Etoo perquè facin el gol. Els homes de Krauss mostren una tímida reacció en els darrers minuts, però Ramírez Domínguez assenyala el camí dels vestidors amb el resultat inicial just després de la més clara oportunitat de l'Alabès. Ruben Navarro, després de superar el seu marcador, envia la pilota fora quan el gol semblava segur. Uff!
La segona part començà amb idèntics paràmetres, amb la presència de Witschge en lloc del lesionat Jordi Cruyff com a tota novetat. El Mallorca seguia sense un passador clar, però exercia un lleu domini i disposava de la pilota més temps que el rival. Una bona internada de Cristian Díaz i una genialitat d'Etoo feren possible que Luque es plantàs sol davant Kike. El davanter mallorquinista no encertà i el porter rebutjà l'esfèric. El capità de l'Alabès Pablo reclamà a l'àrbitre fora de joc i, segur que no ho va fer amb bones paraules, ja que Ramírez Domínguez li mostrà la cartulina vermella. L'Alabès es quedà amb deu homes i, ara sí, el domini territorial del Mallorca fou ja aclaparador. Mané retocà l'equip i dotà de consistència el centre del camp tot donant entrada al romanès Mara en lloc del davanter Rubén Navarro. El Mallorca necessitava solucions i Krauss situà Àlvaro Novo a la banda esquerra, on ja sabem que no dóna el seu millor rendiment.
Paunovic entrà per Engonga i els vermellencs intensificaren el seu domini. Hi havia temps, malgrat que l'Alabès es defensava amb ordre. Paunovic, acabat d'entrar, serví una pilota d'or a Luque que, després de controlar-se just davant Kike, va perdre a mans del porter basc. Començaren a escoltar-se alguns esporàdics xiulets, malgrat que el gol semblava ser qüestió de temps. El problema és que el cronòmetre volava i cada vegada restava menys per al final. El Mallorca jugava contra deu, tal i com havia fet dimarts davant l'Arsenal. Els homes de Mané s'esmerçaven a perdre temps i, mentre Krauss es desesperava a la banda, el gol continuava sense arribar. Restaven deu minuts quan el tècnic alemany apurà les opcions mallorquinistes amb un nou canvi marcadament ofensiu. Carlos ocupà el lloc de Campano, el domini continuà de forma aclaparadora, però faltava el gol. L'Alabès havia renunciat ja a qualsevol altra cosa que no fos defensar el resultat inicial. Però el gol no arribà i el Mallorca just sumà un punt. Poca renda.
Sense comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
De moment no hi ha comentaris.