TW
0

La plantilla del Reial Mallorca ha volgut apagar les crítiques a Bernd Krauss per parlar poc amb els jugadors i ahir va deixar clar que la comunicació entre entrenador i jugadors al vestidor existeix i és fluida. Dimecres passat, Josemi, Roa i Luque van coincidir per separat a assegurar que el tècnic alemany no els havia comentat res sobre el seu futur. El capità, Paco Soler, va sortir ahir a l'arena per defensar l'ambient al vestidor mallorquinista.

Soler assegurà que havia parlat amb els tres jugadors i que, tret del cas de Carlos Roa, la resta de declaracions havien estat exagerades per la premsa: «El cert és que tenim una entesa molt bona. Jo vaig estar dimarts i dimecres malalt i em va estranyar molt que sortís tot això a la premsa. Entenc el cas de Carlos perquè és molt peculiar, però Josemi i Luque em van assegurar que ells no havien dit res». El veterà jugador mallorquinista va fer d'apagafocs i volgué posar pau fent sensació de tranquil·litat: «No ens hem de posar nerviosos per una sola derrota. Entenc, però, que en no haver-hi partit aquest cap de setmana és molt normal que es parli de temes extraesportius».

La darrera incorporació de la plantilla, que només du quatre dies a l'Illa, el serbi Veljko Paunovic, reconegué que l'ambient no és tan bell com s'esperava, però tragué una lectura positiva de totes les reaccions que ha provocat la derrota davant del Las Palmas. «L'ambient no és tan eufòric com l'any passat o, fins i tot, com abans del partit contra el Las Palmas, però és normal que després d'una derrota a casa la gent estigui preocupada, tocada. Trob bé que la gent reaccioni, ara hem de millorar i intentar rectificar la situació», assegurà l'exjugador de l'Atlètic de Madrid. L'argentí Ariel Ibagaza desmentí que els jugadors tinguin una mala imatge de Krauss: «No és així. Estam molt bé amb l'entrenador. Tenim tots moltes ganes i estam a mort amb ell».

El fins fa poques hores davanter mallorquinista Josemi deixà ahir enrere els problemes al club, en què no comptava per al tècnic, en ser presentat com a nou jugador del Llevant. Josemi se'n va cedit per una temporada i s'ha de convertir en un jugador important d'un club de Segona, com va fer al Lleida fa dos anys.