Projectes il·lusionants

TW
0

Paraula de moda que han posat en pràctica la majoria de conjunts tant de Tercera Divisió com de les categories inferiors, en donar a conèixer allò que esperen de la temporada, que per a la majoria de tots ells ja ha començat a caminar. Que ho aconseguesquin o que, per contra, sofresquin decepció no haurà estat per culpa que no ho intentassin posar en pràctica.

Ferrioler
Ens referim al filial mallorquinista, que sota la responsabilitat de Joan Manuel Darder intentarà repetir la triomfal temporada, passada a millor vida. Única manera que els «representants» del club de Son Moix Caragol, Rosselló Bassa (felicitats enterrador) i un curt etcètera, puguin oferir als màxims directius vermellencs els deures ben complits. Com a porters hi haurà Julián Fernández (Manacor) i J.M. Vargas (Xerez); els defenses seran Javier Cano, Andreu Pozo, Antoni Roig (Ferrioler), Joan Sastre (Pradejón), M.A. Martínez (Montpeller) i Antonio Villena (Cartagena). Migcampistes: Rafita Ramos (Ferrioler), Dani Vallcaneras (Espanya), Javi Fernández (Mallorca juvenil), Òscar Navarro (Manacor), Joan Barber (Alaior), Raúl Vadillo (Espanya) i Emili Gil (Moralo). Davanters: Carles Jul (Cide), Gabi Rodríguez (Ferrioler), Toni Luis i José Luis Blázquez (Mallorca juvenil). El segon entrenador serà Sebastià Puig, el preparador físic Tomeu Munar, el fisioterapeuta Miquel Àngel Abraham, l'encarregat de material Joan Piña i el delegat Joan Llabrés.

Un poc de tot
Una vegada que han finalitzat les obres, necessitades, de Can Valero, els efectius de les plantilles de Preferent, Juvenil Autonòmica i 1a Regional de la carismàtica Penya Arrabal ja s'exerciten diàriament sota l'orientació i responsabilitat dels respectius tècnics: Joan Bibiloni, Joan Mora i Pep Roca. Quant al conjunt de Preferent, el calendari els ordenarà jugar el diumenge 26 amb el Cala Millor, data en què s'aixeca el teló oficial del campionat. Segons ens comunicaren els directius de la Penya, intentaran arribar a un acord amb els col·legues de l'equip serverí per avançar el partit al dissabte 25. Igualment estam en condicions d'avançar que demà a les 20.30h està convocada una roda de premsa a les dependències del Nou Camp d'Inca per donar a conèixer a la premsa la composició de la directiva, un cop que s'ha produït la reestructuració que ja avançàrem en la nostra edició d'ahir dimarts. Serà el dia 30 quan el tècnic Jaume Bauzà ordeni la primera sessió de preparació de la plantilla, a la qual s'acaba de reincorporar el mitjapunta Jesús després d'haver patit una greu lesió.

Sant Jordi
Avui vespre el flamant president del Sant Jordi, Xavier Benítez, reunirà tots els efectius de les quatre plantilles que integren el club del Sant Jordi en un sopar de germanor amb l'objectiu de presentar-ne tots els components. El sopar tindrà lloc a les dependències del club.