Bernd Krauss en la seva època d'entrenador de la Reial Societat.

TW
0

Dimarts es coneixerà el nom del futur entrenador del Reial Mallorca. Així ho deixà entreveure el president del club vermellenc, Mateu Alemany, en la roda de premsa que oferí divendres per xerrar de la situació del club amb els copropietaris del Lluís Sitjar. Del milenar de travesses que s'han fet des del moment que Luis Aragones anuncià que no seguiria, dos noms sobresurten per damunt la resta en aquests darrers dies: Carlos Babington i Bernd Krauss.

El primer, que enguany ha entrenat el Club Atlético Huracán de la Primera Divisió argentina, ha agafat força aquesta setmana arran de la gran repercusió que ha tingut en la premsa del país sud-americà el seu viatge a Espanya per fitxar pel Mallorca. El seu club, que ja el donà per perdut, no ha badat i ahir mateix presentà un nou entrenador, l'extècnic d'Independiente, Osvaldo Piazza. Això no fa més que confirmar que Babington (que havia rebut una sucosa oferta per renovar) vol canviar d'aires.

La directiva d'Huracán dóna per segura la contractació de Babington pel Reial Mallorca, no obstant això el recent ascendit Betis també s'ha interessat per la situació de «El Inglés». El club vermellenc no s'ha pronunciat al respecte i Alemany tan sols ha dit que l'entrenador serà «un dels que ha sortit en els mitjans de comunicació els últims dies».

El perfil de Babington s'ajusta en bona mesura al que pretén el club vermellenc per ocupar la banqueta. Un entrenador amb experiència amb grans dosi de psicologia de vestidor i uns plantejaments futbolístics més ofensius. «El Inglés» s'ha revaloritzat en el futbol del seu país després d'una gran campanya amb un equip modest, fet que no passà deapercebut per Héctor Cúper. L'exentrenador del Mallorca, amic personal de Babington, aconsellà el fitxatge de «El Inglés» a la secretaria tècnica del Mallorca.

El club accelerà gestions a finals de la setmana passada per conèixer de primera mà les peticions econòmiques de Babington. Després d'una reunió (s'ha especulat que el tècnic ha viatjat a l'Illa) les coses quedaren a l'aire. Carlos Babington, emperò, té un gran enemic: la inexperiència a Europa.