Àrbitres ascens a 3a

TW
0

Els col·legiats nomenats per dirigir els partits de la propera jornada, penúltima de la lligueta d'ascens a Tercera, són els següents: Alcúdia-Arenal, dissabte a les 19.00 hores (Sureda Cuenca). Ja en diumenge, Peguera-Felanitx (Esteban Simonet), Gènova-Portmany (Cañellas Capellà) i Ferreries-Esporles (Delegació de Menorca).

Trobada molt triomfal Temps, molt de temps tardaran els veïnats del simpàtic llogaret de s'Horta a oblidar la gran Diada, convertida en Diada triomfal, que es va viure el passat diumenge dia 10 de juny. Semblava impossible que el projecte llargament anhelat es pogués dur a terme. Malgrat tots els emperons, més que res per falta de liquidesa institucional, a la fi la tranquil·litat per les mares i padrins de tan entranyable localitat, es va convertir en realitat en quedar inaugurat el carril per bicicletes que uneix el nucli de la petita població amb les instal·lacions esportives de sa Lleona, que ja comença a ser famosa. Si a tot això afegim l'assistència a l'esmentada inauguració de la presidenta del Consell, Maria Antònia Munar, junt amb els seus col·laboradors més pròxims, tal com Antoni Pascual, Nicolau Tous i totes les autoritats felanitxeres encapçalades pel batle Miquel Riera, junt amb els regidors de tot el ventall ideològic que conformen l'Ajuntament. No faltaren vibrants parlaments a càrrec de les màximes autoritats, que culminaren en la interpretació de l'himne, emotiu en tota l'extensió, on alguna estrofa afecta al més sensible del cor. «Buits els carrers, aquí hi ha s'Horta, un poble que canta unit, de la Lleona un rugit, ressò fa la seva força, s'Horta, s'Horta, s'Horta, un crit de marxa endavant», que com és natural va ser fortament aplaudit. Posteriorment, i coincidint amb la solemnitat de l'acte, va tenir lloc la celebració de la gran festa de fi de temporada, en què tots els convidats varen tenir ocasió de degustar una gustosa paella, que serví com a culminació de la gran «trobada», i en què els assistents no tingueren camp mena de dubte en reconèixer la gran estima que tot el poble professa al matrimoni format pel diabòlic Rafel Roig, esposa Maria Antònia Binimelis i encantadors angelets, Maria Àngels Roig i germà petit, el simpàtic Rafelet.

Lligueta d'ascens Resten dues jornades per arribar al final de la tradicional lligueta d'ascens a Tercera Divisió. No han faltat (com cada temporada succeeix) incidents al marge de la curta competició, que serveix per mantenir el suspens i l'emotivitat a mesura que ens acostàvem al final. Tant de bo, la pròxima jornada, penúltima de la competició, tots els partits transcorrin envoltats d'esportivitat, ja que segons siguin els resultats que quedaran reflectits en el marcador, podrien en vuit dies d'anticipació proclamar o conèixer els noms dels club que la propera temporada militaran a la flor i nata del futbol balear. Algun d'ells, per primera vegada, des de la seva Fundació.