TW
0

El tennista barceloní Àlex Corretja assenyalà ahir, després de perdre la final de Roland Garros contra el brasiler Gustavo Kuerten en quatre sets, que, més que enfonsar-se ell, el seu rival va jugar més i millor fins a passar-li per damunt en el tram final del partit. «La muntanya es feia més alta de cada vegada. Més que enfonsar-me, crec que s'ha vingut amunt ell» digué Corretja un poc trist. El finalista apuntà com a moment clau del partit el punt de ruptura que tengué amb el 5-5 del segon set. «Allà vaig tenir la meva oportunitat» referí el jugador català.

Corretja analitzà el matx. «Amb 5-2 en el tercer, ell s'ha crescut definitivament. Jo he perdut l'estratègia i el nord. No es pot dir que la sort hagi influït en el partit. Jo no m'he enfonsat. Ha estat ell el que ha fet que jo m'enfonsàs», apuntà Corretja. Àlex referí que «tenia el partit ben enfocat i les coses marxaven al meu favor però ell m'ho ha posat molt difícil. La treta de Kuerten l'ha salvat en un parell d'ocasions. L'ha explotat molt bé».

Al final del partit el barceloní es negà a dedicar unes paraules al públic que omplia la pista central del recinte francès. Corretja va ser molt concret en les seves declaracions respecte del públic. «Tan sols m'han animat quan he aixecat un match ball, però a mi no m'ha guanyat el públic, m'ha guanyat Kuerten», assenyalà Corretja. En to molt més positiu el carismàtic jugador català digué que s'ha tornat a descobrir a ell mateix que pot jugar bé al tennis, «i que puc ser ambiciós». Corretja digué que «m'ha superat la pressió i no he pogut superar que Kuerten hagi estat superior en el tercer i, sobretot, en el quart set».