TW
0

El tennista català, Àlex Corretja, cap de sèrie número tretze, jugarà demà la final dels internacionals de França, davant el brasiler Gustavo Kuerten, després de derrotar ahir el jugador local Sebastien Grosjean, número deu, en tres sets per 6-7 (2-7), 4-6 i 4-6. El barceloní, que jugarà la segona final sobre la terra batuda de Roland Garros, després de perdre el 1998 davant Carles Moyà, superà el francès gràcies a la solidesa des del fons de la pista, el seu temperament i concentració en els moments claus, en què Grosjean es mostrà més precipitat.

Corretja, després del partit i amb vista al seu enfrontament davant Kuerten, manifestà: «Confii en les meves forces. Sempre ho faig perquè si no, no val la pena sortir a la pista. De sis partits amb ell, n'he perdut quatre i guanyat dos; demà pot ser el tercer, n'estic convençut, i així assolir el meu primer títol de la temporada».

Per la seva part, el valencià Juan Carlos Ferrero, cap de sèrie número 4, caigué en l'altra semifinal davant el brasiler Gustavo Kuerten (n. 1) per 6-4, 6-4 i 6-3, en 2 hores i 10 minuts. Igual que en la darrera edició, el d'Ontinyent no pogué amb el brasiler, vigent campió de Roland Garros, i tampoc no podrà accedir al número u de la Carrera de Campions. Ferrero en tenia ganes però no pogué ser.