TW
0

La Fundació Reial Mallorca obre un nou camp d'acció a la Societat Anònima Esportiva, que comptarà ara amb l'eina necessària per poder atracar-se a la ciutadania. Una de les primeres accions de la Fundació Reial Mallorca serà dotar el club d'una mascota. La iniciativa està del tot decidida, malgrat que resta encara saber si ho farà organitzant un concurs, encarregant el treball directament... Els responsables de la Fundació pretenen que la nova mascota del Reial Mallorca es converteixi en un element identificatiu del club. Així com ara s'elaboren tot tipus d'objectes amb l'escut de l'entitat, en un futur el merchandising mallorquinista disposarà també de la mascota com element de comercialització.

El gerent del Reial Mallorca Pere Terrassa i el seu adjunt Pau Nadal han duit personalment la constitució de la Fundació i són, almanco fins al moment, els seus grans valedors. En aquest sentit, l'adjunt al gerent Pau Nadal es desplaçà setmanes enrere fins a Barcelona i Vigo per conèixer quina mecànica de funcionament tenen ambdues fundacions. Especial interès pel Reial Mallorca tenia la visita a Vigo, ja que la Fundació del Celta ha aconseguit un ample ressò social i aglutinar bona part de la massa d'aficionats.

En aquest sentit, Diari de Balears ha pogut saber que la Fundació no pretén involucrar sols a les empreses de les Illes Balears, sinó també als aficionats. Mateu Alemany, així mateix, perfila ara quin tipus de beneficis es poden oferir a les empreses que col·laborin amb la Fundació, a més dels que contempla la legislació vigent. La Fundació, entre altres coses, serà l'encarregada de dotar el Reial Mallorca d'una seu social, que s'ubicarà a l'estadi de Son Moix.

En principi, està previst que la seu social estigui als baixos de l'estadi, vora les actuals oficines d'atenció als abonats. Respecte del futur Museu del Mallorca, Mateu Alemany confia en la col·laboració de l'Associació de Veterans del club per aconseguir vells records. De fet, més d'un dels veterans del Reial Mallorca ja ha manifestat en distintes ocasions al club la seva excel·lent predisposició a l'hora de col·laborar.