TW
0

L'exporter del FC Barcelona i del RCD Espanyol Fracisco Javier González Urruticoechea 'Urruti' ha mort aquesta matinada en un accident de trànsit, segons han informat els Mossos d'Esquadra. L'accident ha tingut lloc cap a dos quarts de quatre de la matinada, quan el turisme Mercedes 320 amb matrícula de Barcelona en què viatjava 'Urruti' tot sol ha sortit de la via quan circulava a gran velocitat per la Ronda de Dalt al quilòmetre 3, entre les sortides 14 i 15, en sentit Barcelona.

Per causes que es desconeixen, l'exfutbolista ha perdut el control del vehicle i ha topat contra la tanca dreta de protecció de la calçada. A conseqüència de l'impacte, el vehicle ha xocat contra la tanca del costat oposat i producte de la col·lisió, «Urruti» ha sortit precipitat del vehicle. Fonts presents en l'accident han informat que «Urruti» ha mort decapitat.

L'exfutbolista, de 49 anys d'edat, que residia en el municipi d'Esplugues de Llobregat (Barcelona), ocupava un càrrec com a assessor esportiu en el FC Barcelona i participava en programes de ràdio com a comentarista dels partits de futbol.

Francisco Javier Urruticoechea havia estat porter de la Reial Societat, el FC Barcelona i el RCD Espanyol, a més d'haver vestit en diverses ocasions la samarreta de la selecció espanyola.