TW
0

Els membres del Comitè Territorial de Competició prengueren els següents acords en la reunió celebrada dimarts passat: A Regional Preferent, imposar vuit partits de sanció a Manuel Cela (Murer) per insults i amenaces a l'àrbitre. Tres partits a Sebastià Castell (Calvià) per agressió. Un partit a Joan Lloret (Son Roca), Néstor Porto (Peguera), Maties Coll (Calvià), Antoni Creus, entrenador de s'Horta, Joan Corró (Esporles), Miquel Vílchez (Penya Arrabal) i Mamel Cela per doble amonestació. A Primera Regional, vuit partits als jugadors del Barracar Jaime Miguel, Vicente Cabrera i Saúl Manador. A Tercera Regional, vuit partits a Diego Jorquera (Porreres) i cinc partits al jugador del mateix club Josep Lliteras per insults i amenaces a l'àrbitre i per intent d'agressió i agressió a un contrari, respectivament.

Fitxatge Juanmi Gelabert, actualment jugador titular del Recreatiu de Huelva, que junt amb el seu company Xisco Muñoz ha estat la revelació de l'actual campionat de Lliga de Segona Divisió A, acaba de pegar el bot més productiu de la seva etapa futbolística en haver estampat la firma a la cartolina que el converteix en jugador de la plantilla del Sevilla per a la propera temporada, que com ja no és cap secret serà a Primera Divisió. Un jugador, nadiu de Cala Rajada, que a instàncies del conegut Toni Prats, va ingressar en el Mallorca juvenil, on transcorregueren els seus anys de juvenil. Va ser transferit a l'Hércules d'Alacant i, posteriorment, al Recreatiu de Huelva. Pel que afecta al seu company Xisco Muñoz, estam en condicions d'avançar que dos clubs de Primera Divisió (Vila-real i Alabès) estan interessats en la seva col·laboració, malgrat sigui en pla de cessió, atès que pertany al València.

Poliesportiu sa Pobla Serà l'escenari del partit que avui capvespre a partir de les cinc i mitja disputaran la UE Poblera i l'Atlètic Balears. Baixada del teló oficial del campionat de Tercera Divisió i al·licients suficients perquè la gran tribuna del poliesportiu blaugrana presenti un magnífic aspecte, ja que està garantit que es podran presenciar noranta minuts no exempts de nervis, la qual cosa pot facilitar l'espectacle. Segons ens va comunicar ahir capvespre el tècnic blanc-i-blau, Miquel Crespí, té previst presentar-se amb tota la plantilla de gala, ja que a excepció del porter Picazo i el lateral Paco Esteve, la resta intentaran assimilar la tàctica adequada que el tècnic té previst iniciar a la lligueta d'ascens a Segona Divisió B el diumenge següent. Pel que fa a la UE Poblera, Martí Munar, amb tota seguretat, presentarà també l'equip de gala, una vegada hagin fet l'homenatge ben merescut, el passadís d'honor al campió. Partit dirigit pel col·legiat Martínez Os.

Copa del Rei juvenil A les quatre i mitja d'avui horabaixa, sobre la gespa del Lluís Sitjar, tindrà lloc el partit d'anada de la Copa del Rei entre el Mallorca i el Kelme alacantí.