TW
0

Els col·legiats nomenats per dirigir els partits de la propera jornada, pendents d'algun canvi, seran els següents: com ja és habitual, un sol partit en dissabte a Son Ferriol entre el conjunt local i la UE Poblera (Ferrer Perelló), Alaior-Vilafranca (Bastida Garcia), Espanya-Cardassar (Duarte Ramírez), Montaura-Pollença (Moreno Martínez), Binissalem-Santa Ponça (De la Cámara), Penya Esportiva Santa Eulàlia-Eivissa (Juanma Albiol González), Platges de Calvià-Constància (Caballero Àlvarez), Montuïri-Sóller (Martínez Os), Manacor-Atlètic Ciutadella (Adrover Mulet) i Atlètic Balears-Sporting Maonès (Arenas Cuesta).

Descensos Quan falten dues jornades per arribar a la meta final tant de Tercera Divisió, com així mateix de Regional Preferent, el perill de perdre la categoria no està del tot sentenciat. Vists els resultats de la jornada del passat diumenge, el Pollença ja està irremissiblement descendit. Falta conèixer el nom dels dos equips que acompanyaran el club pollencí, ja que el perill continua latent pel Sóller, Montaura, Espanya i Ciutadella. Quant a la Regional Preferent, sense cap opció de salvament, el Murera, mentre que per les altres dues places, la cosa està complicada, tant pel Santa Maria com pel S'Horta, equip en què la bona fe del sempre optimista Rafel Roig, en aquesta ocasió, no ha prosperat el projecte que va confiar a Tony Creus. No s'ha ni de dir que els bramuls de la famosa «lleona» es perceben en tota la comarca de Llevant lluminós. I el proper diumenge visita a l'Arenal amb arbitratge de Pintado Calero. Solament un miracle podria evitar el que ja sembla irreparable, encara que pels afectes, el perill igualment al Collera, Soledat i Son Roca.

Futbol d'empresa Dissabte passat es va disputar el partit de semifinals del Torneig Primavera «Memorial Jaume Illana i Núñez» entre veterans de l'Algaida i Cardona Zarza. Partit que finalitza amb victòria del Cardona Zarza per dos a tres. Dissabte tindrà lloc similar confrontació entre el conjunt derrotat, Veterans Algaida, i Hiper Ocasion, a partir de les tres de l'horabaixa al Poliesportiu Germans Escalas de Son Gotleu.

Comença la rumorologia En faltar dos mesos perquè acabi la temporada, comença a posar-se en marxa la rumorologia que anualment es converteix en salsa suficient per adobar qualsevol condiment. A la nostra atenció ha arribat la notícia que l'històric recinte Es Torrent sofrirà una gran reforma obligada per eixamplar la carretera Felanitx-Portocolom. Es projecta traslladar la petita tribuna coberta a l'altra banda del recinte i posar en marxa ben necessitades reformes, la més important implantar gespa artificial, que tanta falta fa, en recinte tan important, millores que ja tenen altres poblacions de la comarca del Llevant. Igualment ens han arribat notícies de Campos i Llucmajor. Molt fresques per cert, i que en la nostra edició de demà procurarem donar-les a publicitat.