TW
0

Ja no hi ha més excuses. El partit d'avui entre el Drac Inca i el Granada dictarà sentència en una eliminatòria empatada a dos i posarà (o no) una pedra en la història del bàsquet balear. Si el quadre del Raiguer aconsegueix imposar-se a l'equip andalús a domicili, l'any que ve hi haurà un club balear a l'ACB. Menorca ja espera impacient. A les 18'30 hores d'avui uns 7.500 espectadors ompliran les grades del Palau Municipal dels Esports de Granada per intentar dur el seu equip cap a la victòria. El quadre andalús ho haurà de menester per una sèrie de raons. En primer lloc no compta amb l'aportació del seu jugador americà, Cansin, que tot just ha jugat uns minuts en l'eliminatòria per uns problemes físics.

D'altra banda, la seva moral no està en el millor moment ja que després de guanyar l'Inca en els dos primers partits de la sèrie i pràcticament assegurar-se el pas a segona ronda, ha vist com l'equip de José Luis Abós s'imposava en el tercer i quart encontres, es carregava de moral i tornava a nivellar l'eliminatòria. Per acabar, almanco en el Palau, el tècnic granadí Antonio Gómez Nieto mogué molt poc la seva banqueta i jugà només amb set jugadors, als quals els pot passar factura la sèrie a cinc partits.

El Drac Inca partí ahir horabaixa cap a Granada des de l'aeroport de Palma. Un centenar d'incondicionals que ompliren un avió especialment fletat per a l'ocasió també acompanyaran al quadre inquer i avui es feran sentir en el Palacio. Es respira optimisme en l'expedició mallorquina i tothom és conscient de la importància que té el partit. «És una oportunitat única que no se'ns pot escapar», referí el president inquer Sebastià Penya. Ara, Stacey, Mons, Miralles i companyia tenen la paraula.