TW
0

Un Reial Madrid de cada vegada més líder intentarà aconseguir contra Osasuna tres punts que l'atracarien més a un títol que ja té pràcticament assegurat, mentre que Deportivo i Barcelona s'enfrontaran amb dos equips en ratxa, l'Espanyol i el Celta, respectivament. Pocs qüestionen ja que el Reial Madrid es proclamarà campió de Lliga aquesta temporada, després de la seva victòria a Saragossa (2-3) i de les travelades de Deportivo, València i Barcelona la darrera jornada. Només les matemàtiques frenen l'eufòria del conjunt blanc i, per això, contra Osasuna mirarà d'aconseguir una victòria que l'aproximi al nombre de punts que li asseguraria el campionat.

Malgrat que els de Pamplona ho tenen difícil al Bernabéu, intentaran repetir la seva gesta de la setmana passada contra el Barcelona i, així, lluitaran per sumar algun punt que els ajudi a sortir dels llocs de descens. El Deportivo, que és a onze punts del Madrid, sap que perdre contra l'Espanyol suposaria l'adéu gairebé definitiu al títol de Lliga. Si a això se suma que l'equip blanc-i-blau continua invicte a Riazor, tot sembla indicar que els de Javier Irureta són favorits contra l'Espanyol.

Un altre dels duels més atractius de la jornada és el que enfronta Barcelona i Celta, ambdós situats en llocs de UEFA. El partit té l'al·licient afegit de veure una altra vegada Carles Rexach a la banqueta blaugrana. La situació crítica que viu el Barça contrasta amb el moment dolç que viu el Celta, que la setmana passada va guanyar en el derbi gallec el Deportivo. El València, per la seva banda, cercarà sobre el Valladolid un triomf que li asseguri la tercera posició.