TW
0

Antonio Asensio serà avui vespre molt present sobre la gespa d'El Madrigal. La seva mort ha omplit de dol una plantilla del Reial Mallorca que avui té un doble motiu per assolir els tres punts. Luis Aragonés i els seus jugadors volen retre el seu particular homenatge al principal culpable del fet que ara mateix tenguin opcions de jugar la pròxima temporada la Lliga de Campions.

L'amo volia el Mallorca tan amunt com fos possible i una victòria avui pot permetre el desig d'Asensio. El partit que s'havia de disputar ahir es jugarà avui a partir de les sis de l'horabaixa. Les europees aspiracions vermellenques passen per guanyar al Vila-real. Després d'aconseguir l'anhelada quarta plaça fa set dies, ara queda el més complicat, mantenir-s'hi.

Això s'ha de fer sense un dels homés més importants de l'equip, el migcampista Vicente Engonga, els problemes de genoll del qual l'han apartat de la Lliga pel que resta de temporada. A més del de Cantàbria, Luis Aragonés no podrà disposar de Finidi i Samuel Etoo, dues baixes prou significatives per als vermellencs, a més de la de Germán Burgos, els tres perquè són amb les seves respectives seleccions.

Àlvaro Novo torna a tenir la titularitat a les portes i el més probable és que surti des de l'inici per la dreta, acompanyant enmig del camp Marcos, Ibagaza i Carreras. L'absència d'Etoo podria ser coberta per Leo Biagini, tot i l'important gol marcat per Carlos diumenge passat. Destaca també la tornada de Fernando Niño a l'eix de la defensa, després de complir un matx de sanció, i tornarà a formar amb Olaizola, Nadal i Miquel Soler.

La banqueta visitant d'El Madrigal serà ocupada per Miki, Carlos, Armando, Paco Soler, Siviero, Romerito i Guïza. El rival no permet la confiança. Tot i haver rebut molts de gols en els darrers partits (4-4 contra el Barça i 4-0 contra el Madrid), el Vila-real és un bon equip que té com a objectiu classificar-se per a la Copa de la UEFA. Víctor Muñoz aposta pel joc ofensiu, i les seves puntes, Víctor i Palermo, poden crear molts de problemes a la defensa del Mallorca.

Els grocs pateixen les baixes de Cagna, Escoda i Unai, lesionats, i Jorge López, sancionat, a més que Gracia és dubte fins a darrera hora. Amb això, les opcions de què disposa Víctor Muñoz per fer l'onze titular són moltes i totes elles estan en funció de la recuperació de Gracia. El que sí que està confirmat és la tornada de Berruet al centre de la defensa.