Dues expulsions provoquen la derrota del filial vermellenc

L'Espanyol B treu profit de la superioritat numèrica per remuntar

TW
0
MALLORCA B 1
ESPANYOL B 2

MALLORCA B: Alberto (3), Cordero (2), Cabeza (0), Pelegrin (1), A. Cámara (1), Romerito (1), Campano (1), Jofre (-), Albert Riera (0), Güiza (2) i Jesús (2).
Benjamín (0) per Jofre en el minut 33, Viale (-) per Benjamín en el 63 i Kevin (-) per Jesús en el minut 85.
ESPANYOL B: Balbuena (0), Sánchez (1), Catala (1), Jarque (2), Gerard (1), Juvenal (1), Jacinto (1), Javi López (-), Arnal (1), Crusat (1) i Vates (1).
Toti (2) per Javi López en el minut 31, Blanco (2) per Vates en el 64 i Sergio Postigo (2) per Jacinto en el minut 75.
ÀRBITRE: Sánchez Ramos (Col·legi de Tenerife). Molt malament. Amonestà per part local Güiza (m. 37), el preparador físic Pau Albertí (m. 50) i el delegat de camp Toni Calafell (m. 69), i per part visitant Balbuena (m. 4), Crusat (m. 22), Juvenal (m. 38), Gerard (m. 48), Jacinto (m. 70), Sergio Postigo (m. 91) i el delegat de l'Espanyol. Expulsà per doble targeta groga els mallorquinistes Pelegrín (m. 18 i 35) i Romerito (m. 54 i 83).
GOLS:
1-0: minut 20, Jesús.
1-1: minut 68, Arnal.
1-2: minut 89, Cordero, en pròpia porta.

El Mallorca B travelà ahir inesperadament en el Lluís Sitjar davant l'Espanyol (1-2) i veu com la bona ratxa que duia queda aturada de cop i tornen els dubtes sobre les possibilitats de classificació per a la promoció a Segona Divisió A. El moment clau del partit es produí en el minut 35 de la primera part quan un desastrós Sánchez Ramos expulsava de manera molt rigorosa i per doble amonestació el defensa Pelegrín. El Mallorca B, que ja guanyava per 1-0 des del minut 20 gràcies a Jesús i tenia totalment controlat el rival, es descompongué i començà a fer aigües.

A més, s'afegien els problemes amb la lesió de Jofre, que va haver de ser substituït en el 33 per un inoperant Benjamín. Tot i això, els homes de Juan Ramón López arribaren amb victòria al descans. La segona meitat començà de la mateixa manera que acabaren els primers 45 minuts. El desconcert vermellenc s'accentuava a la mateixa velocitat que l'Espanyol B es creixia. Així, en el minut 68 la inèrcia complí la seva lògica i l'equip de Ramon Moya empatava el matx. Un gol d'Arnal deixà en evidència una defensa mallorquinista que s'ofegava en les seves aigües.

I tornà a aparèixer l'àrbitre de Tenerife per continuar amb el seu partit paral·lel al que es disputava en un Lluís Sitjar buit però entregat. Sánchez Ramos es tornava a treure del no res un expulsió, aquesta vegada de Romerito i també per doble amonestació. Dit i fet. Entre empentes atacants dels locals, gràcies sempre a Güiza, i assetjament visitant, arribà la rematada definitiva. A les acaballes del matx l'Espanyol B acumulava homes dins l'àrea vermellenca i Cordero, definint així la situació del partit, marcava en pròpia porta i donava la victòria als catalans.