Campionat d'Empreses
Normalitat quant als resultats. Atès que tant Hiper Ocasión com igualment Carpintería Peralta resolgueren els seus compromisos sense a penes cap alteració, tot se centra en el gran partit, el gran derbi de la propera jornada, en què s'enfrontaran els dos favorits damunt la gespa del camp de Son Ferriol. És de suposar que en el cas que el conjunt de la carretera vella de Sineu acabi guanyador, els responsables de l'organització, començant per Jaume Illana, Paquita i el «sumsum» Jordi Creuet, s'embranquin a dissenyar el «Trofeu» que d'aquí a molt poques jornades es veuran obligats a entregar al mític conjunt Hiper-Ocasión. Victòria molt simptomàtica d'Emaya en el camp de Platges Arenal, i mínim triomf de Gym Squash Puigpunyent davant un Llombards que va presentar molta oposició, mentre que Hiper derrotava Cardona-Zarza i Carpintería, els Veterans d'Algaida. Afegir la victòria de Restaurants Click en la seva obligada visita al recinte d'Inmobiliaria Mir-Rosaba. Tant a Mobles Can Barato Mari com a Círculo Sollerense els va correspondre descansar. Encapçalen la taula: Hiper, amb 47 punts; Carpintería Peralta, 37; Emaya, 32. Tanquen la classificació, Círculo Sollerense, amb 1 punt; i Inmobiliaria Bar Rosaba, 12 punts.
Seqüeles preocupants
El joc dur, encara que moltes vegades sigui involuntari i sense gens de mala intenció, du com a conseqüència que en el moment menys inesperat algun jugador en pateixi les conseqüències en plena disputa de la competició. Són els casos de Juanito (At. Balears), Rado i Carlos Coto (Platges Calvià), que en el dia d'ahir varen haver de visitar la mutualitat. Està previst que al llarg de l'actual setmana siguin operats.
Preselecció sub-15 i sub-17
Amb vista a la disputa de la imminent II fase del Campionat d'Espanya de Seleccions Autonòmiques sub-15 i sub-17, demà el conglomerat preseleccionat per Miquel Bestard realitzarà una sessió de preparació consistent a disputar un partit amistós contra el conjunt juvenil titular del Santa Ponça. L'escenari serà el camp municipal de l'esmentada zona turística. El proper dijous, seran els components de sub-17 els que s'enfrontin al Ferrioler de Regional Preferent, damunt la gespa del camp municipal de Son ferriol. D'aquesta manera, el seleccionador-entrenador Pep Garrido, el popular «robot», podrà treure conseqüències de la forma actual del material preseleccionat.
Sense comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
De moment no hi ha comentaris.