TW
0

La nord-americana Jennifer Capriati visqué el dia més feliç de la seva vida en guanyar el primer Grand Slam de la seva carrera amb una sorprenent i ràpida victòria sobre la suïssa Martina Hingis a la final de l'Obert d'Austràlia.

Capriati, perduda pel tennis fa uns anys, es retrobà amb l'alegria i es convertí en la primera gran campiona del nou mil·lenni en derrotar Hingis per 6-4 i 6-3 en només 63 minuts.

Jennifer va veure finalment la llum després d'un llarg temps d'obscuritat. Tota la moral acumulada esclatà a la final en què sorprengué Hingis amb un joc demoledor en el primer set, en el qual es va posar per davant 4-0. La suïssa necessità 14 minuts per reaccionar a l'impacte i guanyar el seu primer servei. En tot cas, el primer set estava ja decidit i en trenta-un minuts, la nord-americana encaminava la victòria.

En el segon parcial, Capriati no baixà la seva guàrdia, mentre que Hingis cometia massa errades no forçades.