TW
0

El Las Palmas s'ha imposat al Mallorca en un partit de final trepidant, amb dos gols locals finals polèmics; un de l'argentí Schürrer que l'àrbitre s'ha torbar a donar perbo, i un altre de penal que ha convertit el porter Nacho González. La vivor del joc i l'elevada pugna que han mantingut els protagonistes, fonamentalment al centre del camp, ha marcat un primer temps entretingut, encara que d'escasses situacions de perill a cap de les dues porteries.

Els jugadors de Fernando Vázquez han pres la iniciativa i han controlat la pilota amb més encert que no el Mallorca, que s'ha quedat més ocupat en la seva àrea que en l'atac. Al minut 25 un còrner llançat per Samways al cap de Josico ha enviat la pilota al fons de la xarxa mallorquinista. Aquí el Mallorca ha reaccionat, encara que no ha disposat d'oportunitats per contrarestar l'equip canari.

Després del descans, l'equip de Kresic s'ha ficat més en el joc que els grocs, amb una postura més conservadora, sempre a l'espera del contraatac. Ha estat Luque que ha consumat una acció individula de Losada i ha mepatat el partit. Després d'això Samways ho ha tornar a intentar per un Las Palmas que reaccionava i ha estat ja en temps afegit que s'ha produït la derrota dels mallorquins. Schürrer primer de cap i Samways de penal han deixat el marcador en el 3 a 1 que enfonsa una mica més el Mallorca.