TW
0

Venturós Any Nou És llei de vida. Després d'haver-se esgotat el darrer any del passat mil·lenni, ja ens trobam preparats a la línia de sortida per tal de fer front al que just acaba de començar. És una bona ocasió per desitjar a tots els clubs que conformen el ventall futbolístic del nostre arxipèlag tota classe de ventures i de felicitats, extensius als incondicionals i als estaments responsables, dependents de la Federació Balear.

La grossa de Nadal Teníem i férem realitat el fet de mantenir un canvi d'impressions amb l'exultant president del Platges de Calvià i millor amic, Manolo Grillé. El motiu principal no era felicitar-lo pel flamant càrrec de vocal federatiu que acaba d'estrenar. Ni tampoc per desitjar-li tones de felicitats amb motiu d'aquestes tradicionals festes que estam celebrant, envoltats de cordialitat i per sobre de tot una espècie de familiaritat que s'adquireix a força de mantenir bones relacions d'amistat a través de l'esport que tant apassiona: el futbolístic. El motiu principal, encara que fos de manera fictícia, era felicitar-lo per la consecució del premi gros de la passada Loteria de Nadal. I si bé en teoria no es tractava de cap classe de premi econòmic, sinó simplement de fer-li arribar, a través d'aquesta secció esportiva, la satisfacció de la totalitat d'incondicionals de l'entitat, en haver encertat «el ple més el complementari», pel que fa referència al nomenament com a nou tècnic de l'equip de Tercera Divisió del ja experimentat entrenador Tomàs Gibert. Un tècnic que, des de l'instant en el qual es va encarregar de responsabilitat, s'ha convertit (en base a la gran feina duita a terme) en un dels futurs entrenadors que a partir d'ara serà un més del restringit grup de tècnics més cotitzats. I si no, al temps.

Moviment fitxeril Aprofitant el petit marge de temps per poder incorporar a les plantilles de Tercera Divisió els reforços que estimin oportuns, el Binissalem acaba d'incorporar amb totes les de la llei el conegut davanter Boli, que segurament debutarà el proper diumenge en el partit que l'equip ha de disputar contra el Constància, en el camp municipal. Podria ser igualment factible que s'hi afegeixi un altre jugador d'elit, com resulta ser el sempre polèmic Tony Cantos, pendent que el seu actual club, el Tenisca de Las Palmas, enviï el «transfer» corresponent, per poder ingressar a la plantilla que prepara Miquel Bestard. Podem garantir que tant Jeroni com igualment la resta de directius fan feina contra rellotge per tal d'aconseguir el sí de l'equip ja esmentat, encara que pels efectes hagi estat poc galant l'acomiadament de l'excèntric jugador. Si a la fi s'arribàs a algun tipus d'acord, igualment s'alinearà en el partit a disputar contra el Constància, segons ens va comunicar en el dia d'ahir l'entrenador Miquel Bestard. Equip que acaba de donar la baixa als jugadors Troya i Verger. Per cet que el primer acaba de reingressar a l'Arenal.