TW
0
ESPANYOL 1
R.MADRID 2

ESPANYOL: Mora, Navas, Soldevilla, Pochettino, Roger, Velamazán, Sergio, Galca, Arteaga, Posse i Tamudo.
Óscar i Toledo entraren per Posse i Arteaga, al minut 76; i Serrano, per Tamudo, al 81.
R.MADRID: Casillas, Geremi, Karanka, I. Campo, R.Carlos, Figo, Makelele, Helguera, McManaman, Raúl i Morientes.
Savio entrà per Morientes, al descans.
ÀRBITRE: Carmona Méndez. Amonestà Pochettino, Velamazan, Soldevilla, McManaman i Figo.
GOLS:
0-1: minut 4, Morientes.
0-2: minut 12, Figo.
1-2: minut 21, Pochettino.

El Reial Madrid sumà la seva cinquena victòria consecutiva i, malgrat no jugar bé, ja està situat al lideratge provisional de la Lliga. El partit se li posà de cara al Reial Madrid només de començar. Als 4 minuts, una genial passada de McManaman, la resolgué magistralment Morientes.

L'Espanyol no va tenir temps ni de reaccionar, perquè només vuit minuts més tard, el portuguès Luis Figo situava el segon gol al marcador, i deixava el partit ben encarrilat pels blancs. Els homes de Paco Flores tragueren la casta, i se n'anaren cap amunt. I l'empenta tingué els seus fruits, quan Pochettino aprofità una sortida desencertada de Casillas per reduir distàncies.

L'Espanyol es tornava a ficar en el partit. Els dos equips s'alternaren el domini, amb l'Espanyol amb la confiança retrobada, i el Madrid confiant en la qualitat dels seus homes per sentenciar. Els locals, poc a poc, s'imposaren, i arribaren les oportunitats, però Casillas es rescabalà del gol amb un parell de bones aturades, i el Madrid acabà sospirant que arribàs el descans.

A la represa, els madridistes sortiren adormits, i Tamudo els va dur de bòlit, davant l'enuig de Del Bosque. Però l'Espanyol no pogué aguantar físicament el ritme que imposava, el seu domini desaparegué, i el Madrid deixà de passar problemes.