TW
0

L'esperadíssima final insular de la Copa Reial Federació enfrontarà avui, en el partit d'anada, dos dels millors equips mallorquins del moment, Atlètic Balears i Constància. Una important quantitat econòmica "cinc-centes mil pessetes" se suma a l'orgull de convertir-se en el guanyador d'un trofeu que enfronta tots els equips de la Tercera Divisió en una competició de transcendència estatal. A més, com se sap, el campió de la fase autonòmica balear rivalitzarà després amb els guanyadors de les altres comunitats. Es tracta d'una motivació extra, ja que els desplaçaments i els arbitratges són subvencionats íntegrament per la Federació Espanyola.

Encara que coincidint amb la primera jornada de la Copa del Rei, el partit entre l'Atlètic Balears i el Constància es convertirà avui en un dels partits importants de la nit.

La rivalitat entre els dos històrics és més que evident i l'emoció està així assegurada. Parlar d'un favorit en un partit de tanta rivalitat és complicat i difícil, malgrat que basta mirar la classificació de Tercera Divisió per comprendre que els homes de Miquel Crespí, líders en solitari, arriben en un gran moment.

El Constància de Jaume Caldès, ben al contrari, es troba lluny del seu millor moment, després que diumenge passat perdés a Inca amb el Platges de Calvià de forma clara (0-2).

L'Atlètic Balears iniciarà el partit d'anada amb la clara intenció de deixar la final sentenciada en el seu camp, mentre que els d'Inca tenen com a objectiu aconseguir un gol i decidir l'eliminatòria a la tornada. En tot cas, el partit es presenta obert i en un duel d'aquestes característiques qualsevol resultat és possible. L'Atlètic Balears és, en principi, el favorit, tant per plantilla com per la posició que ocupa a la Lliga, malgrat que el Constància té qualitat com per guanyar a qualsevol camp.

El partit tindrà lloc avui a les 20:30 hores a l'Estadi Balear i serà dirigit per Bartomeu Munar Gelabert.