MALLORCA B 1
MATARÓ: José (2), Aitor (2), Espeleta (2), Jimeno (2), Robert (3), Vicente (2), Óscar (2), Bartrús (3), Pacheco (3), Sauras (3) i Víctor (3).
Albert (sc) per Pacheco i Antonio Mora (sc) per Sauras.
MALLORCA B: Alberto (2), Cordero (2), Cabeza (1), Pelegrín (1), Cámara (1), Romerito (2), Campano (2), Robles (2), Jesus (2), Roberto Merino (3) i Jofre (2).
Da mota (2) per Cámara i Riera (1) per Jofre.
ÀRBITRE: Clos Gómez (Col·legi aragonès). Amonestà Espeleta, Óscar i Albert i expulsà per doble amonestació Bartrús al minut 87 per part de l'equip local, i amonestà Jofre i expulsà per doble amonestació Pelegrín (minut 84) i Romerito (minut 88) per part del Mallorca.
GOLS:
1-0: minut 23, Pacheco.
2-0: minut 60, Pacheco.
2-1: minut 67, Jofre.
El Mataró aconseguí guanyar el Mallorca B en un partit dur i intens que suposa pels catalans sortir de la zona de descens. El conjunt illenc, que en la primera part no tingué massa oportunitats, en la segona part dominà amb certa claredat malgrat no va aprofitar les ocasions que gaudí. L'equip mallorquí encaixà la segona derrota a domicili davant un rival que lluità molt els noranta minuts de partit. El Mataró inaugurà el marcador en el minut 23 de la primera part gràcies a una falta que va treure Jordi Bartrús cap el punt de penal i que el davanter local Pacheco rematà fluix però col·locat avançant el Mataró. Els illencs no van reaccionar, ja que en cap moment no van dur perill a la porteria defensada per José, que fou un espectador més.
A la represa, el conjunt vermellenc va sortir disposat a igualar el marcador i va tenir un parell d'ocasions prou clares per aconseguir-ho en els minuts 7 i 8 en dues centrades de Jofre i de Campano que Jesús no pogués rematar davant les bones sortides del porter Jose. Malgrat aquest domini, fou el Mataró qui tornà a marcar quan Bartrús aprofità una errada garrafal de Robles quan aquest jugador es disposava a sortir de la seva zona defensiva. El jugador va cercar una pilota a la línia de fons i la va deixar a peus de Pacheco, que aconseguia augmentar la diferència dels locals en el marcador. Poc després, i aprofitant que el Mataró estava momentàniament en inferioritat numèrica per lesió de Sauras, Jofre va fer una centrada des de la banda esquerra que després de rebutjar en un defensor entrà en la porteria. A partir d'aquest momento, la pressió del conjunt mallorquí fou angoixant, però l'equip local es defensà amb ordre. En els darrers minuts de joc, el col·legiat del partit, Clos Gómez, es va convertir en el protagonista del partit amb l'expulsió per doble amonestació a tres jugadors, Bartrús del Mataró i els vermellencs Romerito i Pelegrín.
Sense comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
De moment no hi ha comentaris.