El Drac Inca necessita una victòria a fora

Els homes de José Luis Abós han perdut en els tres desplaçaments realitzats fins ara

TW
0

El Drac Inca visitarà demà la difícil pista del club gadità Los Barrios. El partit començarà a les 18.00 hores, en el pavelló municipal Samuel Aguilar. Els dos equips estan molt igualats en la classificació, amb quatre victòries i tres derrotes, en els set partits disputats. L'equip andalús és enguany un combinat amb aspiracions i amb un parella estrangera, els nord-americans Steve Turner, exjugador del Phoenix Suns, i Alex Blackwell, que actualment és el jugador millor valorat de la LEB, juntament amb Santi Toledo del Jameo.Com de Tenerife, ben valorat, malgrat fallar en la darrera jornada a Lleó.

José Luis Oliete, exentrenador del Menorca Bàsquet, és el responsable del club andalús, que a més disposa d'un excel·lent anotador nacional, Àlex Escudero, un aler amb un mitjana de 21'1 punts que supera la del seu company Blackwell (20'4), i només superada per un altre jugador nacional, Roger Grimau, amb 21'3 punts. De la temporada passada només continuen l'aler José Luis Fernández i l'ala pivot Juan Rosa, que jugà en l'ACB amb el Joventut, el Valvi Girona i el Múrcia.

El cinc inicial a Lleó va ser el següent: Paco García, de base; Àlex Escudero i Quique Bárcenas, d'alers; i Blackwell i Turner, de pivots. José Luis Abós no pot disposar per a aquest afrontament del base titular, Willy Villar, i el nou fitxatge Carlos Dicenta, un home amb experiència en l'ACB, encara no està acoblat. Serà una oportunitat per a Edu Sánchez de demostrar les seves qualitats, després d'una pretemporada esperançadora.