Futbol insular

TW
0

Àrbitres 3a Penya Esportiva Santa Eulàlia-UE Poblera (Quesada Segura), Binissalem-Platges de Calvià (Martínez Os), Montaura-Montuïri (Duarte Ramírez), Espanya-Manacor (Murillo Martínez), Alaior-Atlètic Balears (Martorell Coll), Ferrioler-Sporting Maonès (Puigserver Trobat), Vilafranca-Atlètic Ciutadella (Nadal Riera), Cardassar-Sóller (Arenas Cuesta), Pollença-Constància (Mulet Pacis) i Santa Ponça-Eivissa (Pérez Granados).

Regional Preferent Penya Arrabal-Alcúdia (Soro Pérez), Collera-La Unió (Vicens Abad), Murer-Soledat (Becerra Constantino), Campos-Arenal (Cañellas Capellà), Felanitx-Ferrioler (Carrillo Losada), UE Poblera-S'Horta (Pascual Guillen), Santa Maria-Gènova (O. Albiol González), Santanyí-Calvià (Mayol Bonet), Son Roca-Andratx (Hernández Burgos), Peguera-Esporles (Sarmiento).

Comitè Un partit de suspensió a Juan Caldentey (Cardassar) per acumulació d'amonestacions. Un partit a Sergio Moll (Atlètic Ciutadella), Samuel Gomila i Víctor Gordillo (Alaior) per doble amonestació. Bartomeu Torrent (Sporting Maonès) i Jaume Pujadas (Manacor per agressió i Luciano Martínez (Sóller) per menyspreu a l'àrbitre.

SOS urgent A l'atribulat Felipe Domínguez, president del Santa Ponça, i de rebot, al sempre inconformista entrenador Tolo Vich, recordant que després de la setena jornada l'equip de Tercera Divisió és el coer i amb poques possibilitats d'imminent recuperació. Voldríem anar equivocats.

Els Pins d'Alaior Vist el que està succeint a nivell interior i exterior de l'entranyable conjunt d'Alaior pinten bastos si ens hem de referir al dia a dia de l'equip des que es va iniciar la competició. Un mal fat, una sospitosa maledicció fa de les seves en tot l'entorn dels històrics set pins de la carretera que travessa tota l'Illa. Fins i tot, s'han ajornat de manera transitòria els concerts que, periòdicament, oferien a tota la parròquia del sempre recordat Bar Madrid, els famosos Pere Mercadal i Toni Quintana Florit. Tot per culpa de la desastrosa trajectòria que està posant de manifest la plantilla actual. I demà horabaixa, l'enemic tradicional vestit de blanc-i-blau. (17.00 hores). Ens han assegurat fanàtics fins a la medul·la dels colors blanc-i-negres que comencen a pagar car els capritxos d'haver volgut incorporar quasi en bloc a tota la plantilla de l'Sporting Maonès. I mentrestant, Pedro Galdona, a veure-les venir, començant a posar terra pel mig, quant a la classificació general. I podem garantir que, malgrat tants inconvenients, Juan Juanico continuarà donant suport passi el que passi als colors locals.