El primer és sense cap dubte allò que més agradaria a Jean Todt, ja que des de 1979, amb el debutant sud-africà Jody Scheckter, l'escuderia del «Cavallino Rampante» no té un dels seus pilots en el lloc més alt del podi en la conclusió de la temporada. La sequera de títols en constructors ja es trencà l'any passat, gràcies a un Eddie Irvine que va acabar en segona posició.
El vigent campió, el finlandès Mika Hakkinen, encara no ha dit adéu de manera definitiva al títol, ja que, segons les matemàtiques els vuit punts que el separen del «Kaiser» encara són remuntables. Per començar, el circuit, propietat del gran fabricant de cotxes i motos Honda, un dels traçats més tècnics i selectius del Món.
No obstant això, després de la darrera prova, en què el Mundial de Fórmula 1 tornà a territori nord-americà, la balança es decanta a favor del pilot alemany, que a Indianàpolis no tan sols sumà una nova victòria, la segona consecutiva després de la d'Itàlia, sinó que a més aconseguí un cop d'efecte i de moral sobre el seu principal adversari en el Mundial, que abandonà en la volta 26a amb problemes de motor, després d'arrabassar-li el lideratge provisional de pilots.
Sense comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
De moment no hi ha comentaris.