Jornada gris per als espanyols
Irina Privalova, campiona olímpica dels 400 metres tanques
Sydney28/09/00 0:00
En atletisme, la jornada fou bastant gris per als espanyols, a excepció de la classificació de Luis Miguel Martín Berlanas i Eliseo Martín per a la final dels 3.000 obstacles, Andrés Díaz i Juan Carlos Higuero per a la de 1.500 m i finalment Montxu Miranda per a la de perxa. A més, en les sèries del 1.500 m femení, Nuria Fernández aconseguí una plaça en les semifinals.La resta d'espanyols es quedaren en el camí. Concha Montaner, cridada a ser la successora de Niurka Montalvo en salt de longitud, tan sols va poder assolir tres nuls en el seu debut olímpic, pagant així la seva inexperiència.
També a Illes Balears
- Un ciutadà envia una carta a la consellera de Salut per a denunciar el tracte lingüístic rebut a l'hospital Verge de la Salut
- El ple del Consell de Mallorca vota en contra de la subvenció per a la Setmana del Llibre en català
- Concentració aquest dijous: «Contra la segregació i l’empobriment del saber, reivindicam una educació pública, de qualitat i en català»
- Sergio Rodríguez (Vox), desbocat al Parlament
- Quan començarà el curs escolar 2025/2026 a les Illes Balears?
Sense comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
De moment no hi ha comentaris.