Àrbitres de Preferent
Els col·legiats nomenats per dirigir els partits de Preferent de la pròxima jornada són els següents: Dissabte, Andratx-Gènova (Soro Pérez) i Murer-Collera (O. Albiol González). Ja diumenge, Campos-Penya Arrabal (Fornés Bover). Felanitx-Alcúdia (Escribano Jiménez), Poblera-La Unió (Nicolás Torices). S. Maria-Soledat (Cañellas Capellà), Santanyí-Arenal (Domínguez Jerez), S. Roca-Ferrioler (Gueto García), Esporles-S'Horta (Sureda Cuenca) i Peguera-Calvià (Pascual Guillem).
Després de la 4a jornada
Fèiem esment a la nostra edició d'ahir dimarts, del succeït a la jornada de Tercera. Avui ens referim al que va passar a la quarta jornada de Preferent, passada a millor vida. Poc menys igual, quant a la irregularitat en el respectiu campionat. Basta pegar una simple mirada al que sentencia la taula, per arribar a comprendre que molts de resultats no justifiquen cap mena de diferència entre bastant de quantitat dels actuals participants. Cas del Santa Maria, que amb tota claredat es va imposar a La Unió en el mateix rectangle de Cas Vicari, mentre que el Calvià humiliava tot un Gènova a l'ombra d'Es Garroveral. Si ja no fossin suficients tantes irregularitats, novament el S'Horta va tornar a desmoralitzar els seus incondicionals a l'ambient de «Lleona», oferint repartiment de punts, enfront de l'Andratx. I no diguem res del succeït a Can Valero, on la Penya Arrabal una vegada més va desanimar els seus fidels en sortir derrotada davant el Felanitx. Per esperat, gens no varen estranyar les dues victòries positives del Santanyí a Son Malferit i de l'Alcúdia a Sa Pobla.
Escola d'entrenadors
S'ha desfermat autèntica febre entre els aficionats, per aconseguir pujar el primer esglaó, per poder convertir-se en autèntics entrenadors. De moment, s'estan batent tots els pronòstics, ja que la inscripció per al Curs d'Iniciador de Futbol Base, a celebrar dissabte, com a conseqüència d'haver-se esgotat les places per al curs de dilluns i dimarts, ha finalitzat, després de superar-se les inscripcions de places disponibles.
Eleccions federatives
A poc a poc ens acostam a la data de la celebració de les corresponents eleccions per designar el nou president de la Federació Balear de futbol. Tràmit obligatori, malgrat que tots els símptomes apunten que només s'hi presentarà un candidat. L'actual president. Cada estament esportiu té assignat un nombre d'assembleistes. Per part del col·legi arbitral es presentaran Pep Doménech i Domínguez Jerez, en el cas que els col·legiats els donin el seu respectiu vot. Incorformes amb tal «nomenament» els col·legiats coneguts com els «incorformistes» i totalment opositors a qualsevol decisió que aprovi l'actual col·lectiu oficial, tenen previst presentar-se en les persones d'Armenta Fernández i Guerrero Maria, tots ells teledirigits per un col·legiat que aquesta temporada ha estat descendit a Tercera. Alguna cosa igualment hauran de dir, Carol Doménech, Munar Gelabert i un llarg etc. que, com es natural, estaran donant suport a l'actual aparat oficial.
Sense comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
De moment no hi ha comentaris.