El Barça s'enfronta al Drac Inca a Llucmajor

El conjunt dirigit per Aíto García Reneses arriba sense els olímpics, però amb l'estrella Rony Seikaly

TW
0

El públic llucmajorer podrà gaudir avui, a partir de les 20.30 hores, al pavelló municipal, d'un gran espectacle de bàsquet, amb motiu de les festes 700 Anys de Llucmajor. El Futbol Club Barcelona, un dels grans de l'esport de la cistella, jugarà contra el Drac Inca.

Les grades del pavelló té capacitat per a uns 500 espectadors i malgrat haver-ne ampliat l'aforament, col·locant tribunes darrere les cistelles, només uns mil aficionats tindran la possibilitat de veure el matx. Aquest ha estat el motiu principal per distribuir les entrades per part de l'organització i només el públic amb entrada assegurada té el dret d'entrar-hi.

Els homes de José Luis Abós han encaixat dues derrotes consecutives, la primera d'elles en aquest pavelló contra el Menorca Bàsquet, després de realitzar una gran pretemporada. Un bon resultat, no una victòria, ajudaria a recuperar l'afició, abans de disputar el primer partit de la Lliga LEB a casa, el proper divendres, contra el cinc gallec Rosalía de Castro.El matx amistós permetrà al tècnic del Drac Inca, José Luis Abós, realitzar canvis contra un adversari de categoria, els homes d'Aíto García Reneses, amb vista al proper partit de Lliga.

De la seva banda, el Barcelona arriba avui migdia amb un equip en què falten els jugadors que actualment estan disputant els Jocs Olímpics (De la Fuente, Rodríguez, Navarro i Dueñas), però amb la presència de l'estrella de la Lliga ACB d'enguany, Rony Seikaly, un jugador que ha militat molts d'anys a l'NBA i que diumenge contra el Manresa ja va demostrar allò que pot fer.