Luis Aragonés: «No hem passat l'examen»

El tècnic no tingué cap problema per reconèixer que el Mallorca no havia jugat bé davant el Valladolid

Luis Aragonés admet els errors comesos en el partit de diumenge a Son Moix.

TW
0

El Reial Mallorca just sumà un punt en el debut a la Lliga davant el Reial Valladolid en un partit gris. Aquest primer matx ha deixat el cap ple de dubtes a bona part de l'afició, que sortí convençuda de Son Moix que al nou Mallorca de Luis Aragonés li resta encara molta feina. Ahir, Luis Aragonés passà revista a l'actualitat mallorquinista en el programa Món Esportiu de Telenova.

En tot cas, i en primer lloc, és just assenyalar que el tècnic d'Hortaleza tenia moltes i importants baixes per al debut. A més dels olímpics Luque i Etoo, Luis no pogué disposar dels lesionats Miquel Soler i Stankovic. L'equip, en tot cas, mostrà nombroses mancances. Bé en defensa, malgrat algunes errades de consideració, ni Olaizola ni Carreras aportaren absolutament res en atac. Així mateix, Finidi, durant els quaranta-dos minuts que jugà, es mostrà apagat i fora de forma, res a veure amb el perillós futbolista d'altres temps. De la mateixa manera, el tècnic, Luis Aragonés, matà també la banda esquerra, on Soler, poc habituat en aquesta posició, passà del tot desapercebut.

Però no fou la falta de profunditat a les bandes l'única manca de l'equip. En el centre del camp fallà la circulació de pilota. Les pèrdues a la zona central del terreny de joc foren una constant durant la pràctica totalitat dels noranta minuts. I en atac, durant la primera mitja hora, Carlos i Biagini ho intentaren, tot i que no tardaren a diluir-se dins la mediocritat.

Dues circumstàncies cridaren especialment l'atenció de Luis Aragonés a l'afició mallorquinista. D'una banda, el fet que alineàs Paco Soler a la banda esquerra, on el seu rendiment és escàs. Així mateix, la graderia no va entendre, de cap de les maneres, el canvi que efectuà quan sols s'havien disputat trenta-un minuts de joc. Retirà del camp Leo Biagini, que poc abans havia fallat un penal, i donà entrada a Julián Robles. Aleshores, el Valladolid dominava, Eusebio era el catalitzador de tot el joc dels de Pucela, i Luis Aragonés decidí llevar un davanter per reforçar així la zona central.