Val més prevenir que curar
Miquel Soler i Finidi, ambdós amb molèsties, es podrien perdre el debut de Lliga per no arriscar
Paredes i Finidi tenen opinions diferents sobre la presència del nigerià diumenge.
Palma07/09/00 0:00
Val més prevenir que curar. Aquest sembla el discurs adoptat pel cos tècnic del Reial Mallorca i els jugadors «tocats» de cara a la seva participació al primer partit de Lliga, que es disputa aquest diumenge contra el Reial Valladolid. A la coneguda baixa de Jovan Stankovic es poden afegir les de Miquel Soler i Finidi George. Ambdós futbolistes arrosseguen molèsties físiques i, si no hi ha una recuperació ràpida en els dos dies que queden per al partit contra els pucelans, no seran en la partida inicial.
També a Illes Balears
- Un ciutadà envia una carta a la consellera de Salut per a denunciar el tracte lingüístic rebut a l'hospital Verge de la Salut
- El ple del Consell de Mallorca vota en contra de la subvenció per a la Setmana del Llibre en català
- Concentració aquest dijous: «Contra la segregació i l’empobriment del saber, reivindicam una educació pública, de qualitat i en català»
- Sergio Rodríguez (Vox), desbocat al Parlament
- Quan començarà el curs escolar 2025/2026 a les Illes Balears?
Sense comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
De moment no hi ha comentaris.