Drac Inca inicia la campanya de socis

El pla traçat per José Orts va dirigit tant als aficionats com a empreses

TW
0

Amb el vessant esportiu i administratiu ja en ple funcionament, ahir va ser el torn perquè el Drac Inca iniciàs la seva campanya social, de cara a captar abonats i expandir la seva imatge per tota l'Illa. El director de màrqueting del club inquer, José Orts, i el president de l'entitat, Sebastià Penya, presentaren ahir el seu ambiciós pla per aconseguir involucrar en el projecte inquer el màxim de gent possible, ja sigui intentant captar socis com empreses que es vulguin anunciar associades al nom del Bàsquet Inca.

La campanya, dissenyada contra rellotge per Orts, tindrà un lema principal, «L'esport és vida», amb una frase acompanyant que resumeix l'esperit del nou club, «Ajuda'ns a créixer», i neix amb l'objectiu que «en tres anys, ho haguem posat tot en marxa, ja que fer-ho tot enguany seria un èxit enorme», afirmà Orts.

La campanya dirigida a les empreses es divideix en tres parts. La primera, un paquet d'abonaments al segon anell del Palau. La segona, destinada a omplir les graderies supletòries que se situaran darrere de les cistelles, serà una de les grans novetats que presentarà el Palau aquesta temporada. Una altra novetat, la col·locació de seients en l'anell inferior, és la ubicació que serà destinada a la tercera campanya adreçada a empreses.

Pel que fa a la campanya per captar socis, els preus són lleugerament superiors a la temporada anterior. L'abonament més barat costarà 10.000 pessetes, mentre que el més car, el carnet d'or, en costarà 50.000. Orts confia que «la gent s'animi i véngui al Palau, que ben segur que repetirà».