Futbol insular

TW
0

Atlètic Balears Dubtam que a nivell futbolístic balear existeixi una entitat que pel sol fet de mantenir en òrbita els colors blanc-i-blaus sigui tan mereixedora de l'estima i la comprensió dels aficionats futbolístics de la ciutat. Les comparacions sempre resulten odioses. Malgrat aquesta circumstància, és ben just que es reconegui que, a pesar de les privacions de tot tipus, tant econòmiques com de tota índole, sempre existirà un grup de valents que amb enormes sacrificis evitaran que el vaixell futbolístic blanc-i-blau es pugui enfonsar. Podem garantir que mai tan pocs no varen aconseguir que el club mantingués el tipus dins tota casta d'adversitats, tal com fa la sensació que succeeix en l'actualitat. Al mal temps, bona cara. Tot això no va servir d'impediment perquè la directiva convidàs tots els mitjans de comunicació, sense excepció, a un dinar de companyonia que va tenir lloc el migdia d'ahir dimecres al Lagar d'Astúries amb la finalitat de donar a conèixer els objectius del club emblemàtic com resulta que és el de Tercera Divisió. No faltaren els sabuts parlaments a càrrec del president, Miguel Àngel Gómez, que per sobre de tot va sol·licitar una mica de col·laboració dels mitjans informatius durant la temporada que és ben a punt de començar. El parlament fou rubricat amb una calorosa ovació. No faltaren tampoc paraules d'estímul del president de la companyia aèria ERA, Joaquín Torrebella, que un altre cop patrocinarà els equips del ventall futbolístic blanc-i-blau. L'acte finalitzà poc després, una vegada que el tècnic Miquel Crespí va acabar de donar a conèixer el pla de feina i asseguràs que els seus jugadors deixaran tan amunt com sigui possible els colors de l'Estadi Balear. I el proper diumenge, primera prova de foc contra el Constància amb ocasió del tradicional Trofeu Nicolau Brondo, que tindrà lloc a partir de les set de l'horabaixa sota la direcció arbitral de Torres Clapés.

Canvi arbitral Ens referim al partit entre el Son Roca i l'Alcúdia de Regional Preferent que diumenge tindrà lloc al camp de Son Ximelis. En un principi estava designat per arbitrar-lo Corrales González, però finalment, per causes d'incompatibilitat, l'esmentat matx serà dirigit per Ribot Riera.

Sa Lleona de s'Horta Com a darrer partit amistós abans d'iniciar-se la competició oficial avui vespre "començarà a les 20.45 hores", s'enfrontaran S'Horta i el Cala d'Or. Instants abans de començar el partit la plantilla de Regional Preferent serà presentada als aficionats, que és d'esperar que en un gran nombre es congreguin a Sa Lleona.

Poliesportiu sa Pobla Aprofitant el partit amistós que dissabte que ve disputaran la UE Poblera i el Montaura, es durà a terme la presentació oficial de tots els equips que patrocina l'equip que presideix Xisco Mir. L'acte començarà a les set de l'horabaixa, una hora abans que comenci l'esmentat partit.