Corretja venç Agassi i suma el seu quart títol de l'any

TW
0

El tennista català Àlex Corretja aconseguí el seu quart títol de la temporada, en imposar-se a Andre Agassi a la final del Torneig de Washington per 6-2 i 6-3.

En a penes 1 hora i 20 minuts, el català no va donar cap opció al nordamericà, que es va veure superat una i altra vegada. Molt sòlid amb el seu servei, Corretja enviava des del fons de la xarxa potents cops que Agassi no era capaç de tornar, davant la seva desesperació (inclús va rompre dues raquetes al segon set).

A una setmana de què comenci el US Open, Àlex Corretja ha demostrat que pot ser un dels favorits a guanyar el títol en un gran en superfície ràpida. Abans que a Washington, Corretja havia guanyat a Indian Wells, Gstaad i Kitzbuehel.