El Barça és a punt de fitxar Alfonso
En el club andalús donen per feta la sortida del davanter de Getafe
Barcelona10/08/00 0:00
El davanter madrileny del Betis, Alfonso Pérez Muñoz, torna a estar dins l'òrbita del Barça i podria convertir-se en nou jugador blaugrana els pròxims dies. El club català estaria disposat a acceptar les pretensions del president bètic, Manuel Ruiz de Lopera, que fixà la sortida del seu davanter en 2.000 milions més el traspàs d'algun jugador.
També a Illes Balears
- Un ciutadà envia una carta a la consellera de Salut per a denunciar el tracte lingüístic rebut a l'hospital Verge de la Salut
- El ple del Consell de Mallorca vota en contra de la subvenció per a la Setmana del Llibre en català
- Concentració aquest dijous: «Contra la segregació i l’empobriment del saber, reivindicam una educació pública, de qualitat i en català»
- Sergio Rodríguez (Vox), desbocat al Parlament
- Quan començarà el curs escolar 2025/2026 a les Illes Balears?
Sense comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
De moment no hi ha comentaris.