Futbol insular

TW
0

Torneig de la Llum Enormement disputat va transcórrer el Torneig de la Llum 2000, emmarcat en la XXVIII edició. Diàriament, amb els horaris establerts per a tota la competició, van desfilant part dels protagonistes. Avui dimecres, a les 19 hores: Cide-At.Balears; a les 20.30 hores, Platges de Calvià-Reial Mallorca i a les 22.00 hores, Independent-R.llull (Juvenil Grup A).

Club Esportiu Sóller A finals de la passada setmana, el Club Esportiu Sóller va celebrar en el local de sa Botigueta l'assemblea general d'associats, no sent molt nombrosa l'assistència. Un dels temes que el president Joan Selles va presentar per a la seva aprovació va ser el pressupost de la propera temporada. Un pressupost «bastant magre» vistes les nombroses despeses que exigeix la categoria a la qual acaben de tornar, Tercera Divisió. Gràcies a les bones relacions que ens uneixen amb el club de sa Vall, podem manifestar que el capítol d'«entrades» ascendeix a la quantitat de dotze milions quatre-centes cinquanta mil pessetes.

Port de Sóller Males perspectives de cara a la continuïtat com a club de l'històric Port de Sóller. La manca d'efectius per conformar una plantilla que pogués militar amb tota tranquil·litat a Regional Preferent, ha estat la causa del que amb gairebé tota seguretat es degué decidir ahir a la nit, segons ens va avançar l'actual president Pep Aguiló. Voldríem anar equivocats, però tenim la sensació que el club passarà a la història enmig del desinterès de quasi tota la citat esportiva. I de rebot, l'imminent campionat de Regional Preferent haurá de ser imparell, atès el poc temps que falta per a l'inici de la competició.

I Memorial Tomeu Verd S'està fent feina de bon de veres de cara a conformar un atractiu programa de partits de totes les categories, que el Club Esportiu Son Sardina dedicarà amb tota l'estima del món a l'entranyable esportista i millor amic, Tomeu Verd. Segons notícies arribades a aquesta redacció, es té prevista la disputa d'un «triangular» femení, amb la participació del Platges de Calvià, el Bea sa Pobla i l'Algaida, a més d'altres partits de totes les categories que tendrà com a escenari el flamant recinte de joc del Son Sardina durant els primers dies del mes de setembre.

Son Ferriol Començant a les vuit d'avui vespre, sobre la gespa del rectangle de joc del Municipal de Son Ferriol, s'enfrontaran en partit amistós el Ferrioler i el flamant ascendit a Tercera Divisió, el Montaura.

Constància Rafel Fullana i possiblement Juanjo defensaran els colors del Vilafranca, quedant únicament retengut el davanter Santi Valero.