Comença la lluita pel segon i tercer lloc

El gran grup ha assumit resignadament el lideratge i superioritat de Lance Armstrong

TW
0

El Tour de França ha arribat a l'equador de la cursa amb una dada clara i assumida pel gran grup i és que el nord-americà Lance Armstrong es líder indiscutible i quasi tots han començat a assimilar que serà una missió impossible destronar-lo.

L'únic rival que li queda Armstrong en el camí cap al títol és l'alemany Jan Ullrich, situat en el segon lloc de la classificació general a 4.14 del nord-americà. Ullrich, guanyador del Tour el 1997, encara no ha llançat la tovallola. La resta estan a expenses que Armstrong pateixi qualque defalliment, ja que del contrari saben que és l'amo de la primera posició.

El corredor de l'US Postal es mostrà pletòric a la pujada a Hautacam, on es coronà com si res hagués succeït, mentre que el guanyador de l'etapa, Javier Otxoa Palacios, creuà la meta destrossat.

A més, les declaracions d'Arsmtrong després d'Hautacam no deixaren lloc al dubte. El nord-americà no cessà de manifestar que es troba pletòric i ho va tornar a manifestar en el dia de descans pels ciclistes.

La jornada lliure s'emprà, com tots els anys, per a suaus entrenaments i per carregar les piles per al que resta per recórrer. Once, Banesto i Kelme, els tres equips espanyols en el Tour, realitzaren el trasllat a Carpentras des de Revel durant el matí. Els ciclistes dels tres conjunt pedalejaren durant dues hores abans d'arribar als hotels per berenar.