Comptant amb la col·laboració del Club Esportiu Gènova, que cedeix desinteressadament les instal·lacions d'Es Garroveral, i sota la direcció tècnica de l'exjugador del Mallorca i actual entrenador de l'Andratx, Juan A. Pacheco, juntament amb l'entrenador del Cide, Alex López, tindrà lloc a les esmentades instal·lacions des del pròxim dilluns dia 17 i fins el 28 de l'actual el primer campus de futbol per a nins de cinc a dotze anys. Sessions que supervisaran entrenadors titulats, de dilluns a divendres de 18.00 a 20.30 hores. Com a activitats, entrenaments tècnics i teòrics, concurs de tècnica, torneig de futbol, jocs... Auant a objectius del campus, millorar la coordinació de moviments, iniciació en el control i el cop, augment de la tècnica individual, aprenentatge de les regles i iniciació en el joc d'equip. La cloenda tindrà lloc el dia 28 de l'actual mes aprofitant per fer entrega de medalles a tots els participants. El campus compta amb la col·laboració d'Air Europa i el Restaurant Can Llompart. A tots els assistents se'ls facilitarà una bossa d'esport, una camiseta del campus i una gorra.
Es Molí de Vilafranca
De bona font, tractant-se d'un bon amic que diàriament es trasllada a la nostra ciutat obligat per assumptes laborals, ens va fer saber que de bon matí d'ahir dimarts, les màquines feren la seva entrada a les instal·lacions futbolístiques d'Es Molí de Vilafranca, senyal evident que serà un fet la instal·lació d'herba artificial de cara a la propera temporada.
Sóller
Poc moviment es nota a nivell futbolístic a l'encantadora vall de tarongers, mandariners i llimoneres. Fins ara, s'han duit a terme les incorporacions de Nebot (Platges de Calvià), Lucky (Gènova) i Roque (Arenal), que de moment supliran les baixes de Reynés, Víctor i Pastor. Pocs motius per començar a recuperar la il·lusió. Tant de bo si ens equivocam.
Port de Sóller
El perill que amenaçava el pitjor quant al futur del Port de Sóller podem avançar que ha trobat feliç solució. D'aquesta forma, el Port de Sóller avui dimecres quedarà inscrit com a participant a Regional Preferent, tirant per terra totes les il·lusions del Santa Maria.
Baixes del Constància
Malgrat no comptar en aquestes dates amb entrenador oficial, els serveis tècnics del Constància fan feina, en moltes ocasions fins a l'esgotament. D'aquesta forma, en el dia d'ahir vàrem ser informats de les baixes que, de moment, ha concedit el club. Unes baixes que responen als noms d'Alomar, Boli, Fede, Fullana, Joan Martín, Juanjo Cladera, Picazo i Santi Valero. I encara no s'ha acabat.
Carnets arbitrals
Fins ahir ja eren més de 150 els àrbitres que havien renovat el seu carnet per a la propera temporada.
Sense comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
De moment no hi ha comentaris.