Sobren davanters

El Mallorca té Diego Tristán, Carlos, Biagini, Josemi, Luque, Ariel López, Gabrich, Djokaj i Quinteros

TW
0

Luis Aragonés haurà de començar la seva feina en el Reial Mallorca pel sostre i no pels fonaments. Fins a deu davanters podria tenir en cartera el savi d'Hortaleza. Diego Tristán, Leo Biagini, Carlos Domínguez, Albert Luque, Airdan Djokaj i Josemi són fixos ja en la plantilla del Reial Mallorca per a la pròxima temporada. Però a aquests se'ls ha d'afegir obligatòriament Jorge Quinteros, Iván Gabrich i Ariel López, jugadors que malgrat que no compten per a Aragonés formen part de la nòmina mallorquinista. S'ha de cercar una situació per a ells.

A tots aquests hem d'afegir a més Daniel Guïza, el jove davanter del filial que el club té la intenció de pujar al primer equip al més aviat possible.

Així, doncs, Luis Aragonés ha de començar a solucionar l'atac, perquè és ben clar que sobren davanters. Repassant un per un la seva situació es pot esbrinar que el sostre de l'equip del tècnic madrileny es pot resoldre aviat. Segurs són Leo Biagini "podria ser un dels grans «fitxages» del nou Mallorca després de passar-se la temporada passada pràcticament en blanc", Carlos Domínguez "amb il·lusions renovades després de l'arribada de Luis", Luque "repescat del Màlaga i una de les grans esperançes", Josemi "torna a casa convertit ja en un futbolista fet" i Djokaj "té totes les condicions per explotar l'any que ve".

La continuïtat de Diego Tristán sembla que de cada vegada és més clara després que hagi queda demostrat que cap club no s'atreveix a pagar els quatre mil milions de pessetes que té el sevillà de clàusula de rescissió.

La resta són futbolistes declarats transferibles, però als quals no serà fàcil cercar una ubicació. Jorge Quinteros, juntament amb Serrizuela, el fitxage més car en la història del Mallorca, podria anar cedit al Lleida de Segona Divisió o tornar a l'Argentina, també de préstec, ja que el Mallorca sap que és pràcticament impossible que recuperi ara la inversió realitzada la temporada passada i per això confia que l'argentí pugui explotar sent encara seu.

Els que és segur que no continuaran són Ariel López i Iván Gabrich.

L'Elx vol jugadors cedits del Mallorca  

La comissió esportiva de l'Elx, al marge de cercar en el mercat estatal jugadors que interessin al club, tractarà d'aconseguir jugadors cedits, procedents del Reial Mallorca, però també del Reial Madrid i el FC Barcelona.

La presència del exjugador de l'Elx i extècnic de la primera plantilla il·licitana, Tomeu Llompart, en el quatre tècnic del Mallorca s'entén com un punt de suport important a l'hora d'aconseguir la cessió de qualcun dels jugadors mallorquinistes, o bé del seu primer equip o bé del filial.

La participació del Mallorca, amb el seu filial de Segona B, en la Intertoto servirà perquè els tècnics de l'Elx segueixin les evolucions de jugadors que puguin interessar. En aquest equip militen l'exil·licità Jorge Cordero i l'ex de l'Oriola Quique Mateo, que són del gust del club del Martínez Valero.